پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
آقای نمکی؛ آقای جان بابایی، آقای حریرچی، آقای جهانپور ، شماها که می فرمودید بیمارستان ها ورشکست هستند، می شود بفرمائید در این شرایط قحطی اعتبارات و رکود کرونایی اعتبارات ساخت و ساز و تامین ام آر آی و سی تی اسکن خارجی و ... از کجا می آورید؟!

شعار سال : یک سوال مهم ؛آقای نمکی؛ آقای جان بابایی، آقای حریرچی، آقای جهانپور

شماها که می فرمودید بیمارستان ها ورشکست هستند، می شود بفرمائید در این شرایط قحطی اعتبارات و رکود کرونایی اعتبارات ساخت و ساز و تامین ام آر آی و سی تی اسکن خارجی و ... از کجا می آورید؟!

این سرکشی های معاونت درمان و افتتاح ها از کجا می آید؟! آیا به جز بودجه طرح تحول (یک درصد ارزش افزوده و ده درصد هدفمندی یارانه ها) اعتبارات دیگری دارید، اگر نه چراغ راه نشان بدهید تا بقیه وزرا هم بتوانند مسیر شما را طی کنند؟!

از آنجا که مطرح می شود،بودجه کرونا را خرج بیماران و ماسک و پرستاران و پزشکان شده، برای اینجانب اینهمه تسریع در ساخت و ساز و تخصیص بودجه به عمران جای سوال است؟! و آنهم در حالیکه گفته می شود دولت دچار کسری بودجه است و ....

امیدوارم همکاران رسانه ای مستقل و مردمی پیگیر این سوال باشند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین