پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۲۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیرین بوشهری ۱۹۵ میلیارد ریال در طرح «آجر به آجر» مشارکت کردند.
شعار سال:‌ احمد مرادی اظهار داشت: افزود: حضور چهره‌های مردمی و مورد اعتماد مردم به عنوان سفیران فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، می‌تواند باعث افزایش سطح مشارکت مردم در فعالیت‌ها و ایجاد تحول در بسیاری از ابعاد جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه هدف سفیران مدرسه سازی بسط و گسترش فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی است ادامه داد: مردم علاقمند به کار خیر و مدرسه سازی می‌توانند با یک آجر در ساخت مدرسه کمک کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس بوشهر عنوان کرد: سامانه مهر مدرسه در فضای مجازی فعالیت خود را شروع کرده که در آن پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و پرورشی معرفی شده و هر کس که بخواهد می‌تواند در این اقدام خیرخواهانه مشارکت کند.

وی تاکید کرد: هم استانی‌ها در این سامانه، می‌توانند پروژه‌های مد نظر خود را انتخاب کنند و به هر مقدار که مایل هستند، برای ساخت مدرسه هزینه پرداخت کنند. همچنین خیران می‌توانند با استفاده از امکانی که سامانه در اختیار آن‌ها می‌گذارد، از وضعیت فیزیکی پروژه در مراحل مختلف آگاه شوند.

مرادی گفت: دبیرخانه طرح آجر به آجر در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر مستقر است و ما میزبان نیک اندیشان عزیز هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ادامه داد: به زودی نشان سفیر مدرسه سازی از سوی وزیر آموزش و پرورش به شاهین بهرام نژاد اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح آجر به آجر به منظور زمینه سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

مرادی اظهار داشت: طرح کمک‌های آجر به آجر می‌تواند هر کمکی را به هر شکل شامل شود و ما به جای نام گذاری یک مدرسه بنام یک خیر نام چند خیر روی کلاس‌های یک مدرسه گذاشته می‌شود تا خیرین رغبت بیشتری برای کمک کردن داشته باشند و فشار مالی مانع کمک آنان نشود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: از ابتدای سال با شروع این طرح، در استان بوشهر ۱۹.۵ میلیارد تومان مشارکت خیرین جذب شده که شامل ۳۵۰ خیر نیک اندیش است.

وی تاکید کرد: سال گذشته مشارکت خیرین در پروژه‌های مدرسه سازی استان با رشد ۲۰ درصدی به ۵۱ میلیارد تومان رسید و انتظار می‌رود با فعالیت‌های فرهنگی، امسال این مشارکت به ۶۰ میلیارد تومان برسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: mehrnews.com/ ۵۰۲۰۰۹۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
مگر اينكه مردم خودشون به داد خودشون برسن وگرنه در اين طرح هاي خيريه دولت اندكي قدم بر نميداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
مگر اينكه خيرين بيان كار رو دست بگيرن وگرنه از مسئولين ابي گرم نميشه به هيچ عنوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین