پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۰۰۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
در ۵ ماه نخست سال ۱۳۹۹ تعداد ۷۶۸ پرونده قاچاق کالا در گمرک به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان کشف و به مراجع قضایی معرفی شده است.
شعار سال: بررسی وزارت اقتصاد درباره قاچاق نشان می‌دهد، گمرک ایران تا شهریورماه ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه آن سال ۱۳۹۷ در زمینه پرونده‌های متشکله قاچاق در سال ۱۳۹۸ تعداد ۴۲۵۳ پرونده به ارزشی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان کشف کرده است.

همچنین گمرک ایران در مبارزه با مواد مخدر، روان گردان‌ها و انواع پیش ساز‌های مواد مخدر براساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه‌ای سازمان جهانی گمرک (RILO) رتبه نخست را کسب کرده و رشد ۱۷۳ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر را داشته است.


*** برخورد با تخلفات

گفتنی است، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت چندی پیش یکی از اولویت‌های مهم سازمان حمایت را برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح عرضه دانست و اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را از طریق تلفن ۱۲۴ این سازمان و یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

همچنین از قشر‌های مختلف مردم درخواست داریم از خرید هرگونه کالای قاچاق خودداری کنند و اجازه ندهند عده‌ای سودجو باعرضه کالای قاچاق، باعث آسیب زیادی به اقتصاد کشور شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازصنایع پرس، تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۴۶۶۹، sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
چقدر تخلف زیاد شده توی این کشور. به نظرم قوه قضائیه باید نظارت بر گمرک رو بیشتر کنه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین