پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۰۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
سخنان نبیه بری در پی اظهارات سعد الحریری صورت می گیرد که گفته بود وزارت دارایی و سایر پست های وزارتی نباید به هیچ طایفه ای انحصار پیدا کند.

شعار سال: «نبیه بری» گفت:ما از ابتکار فرانسه حمایت می کنیم اما در عین حال در نزد ما امور مسلَّم ملی وجود دارد و خواسته ما این است که همه ما در اداره کشور شریک هستیم و مطمئناً قبول نخواهیم کرد یکی پسر خانم باشد و دیگری پسر کنیز.

بری افزود: ما نشنیده ایم که ابتکار فرانسه از نزدیک یا دور به روند چرخشی در وزارت دارایی اشاره کرده باشد و قطعا اگر چنین چرخشی مطرح شده باشد، روند تکلیف(معرفی نخست وزیر برای تشکیل کابینه) مسیر دیگری غیر از مسیر کنونی را طی می کرد.

سخنان نبیه بری در پی اظهارات سعد الحریری صورت می گیرد که گفته بود وزارت دارایی و سایر پست های وزارتی نباید به هیچ طایفه ای انحصار پیدا کند.

این موضع گیری در واکنش به تاکید جنبش امل و حزب الله لبنان بر پایبندی به وزارت دارایی در دولت جدید صورت گرفت.

حریری در ادامه گفته بود که مخالفت با سیستم چرخشی باعث ناامیدی می‌شود در حالی‌که تنها از این راه، می‌توان فرصت نجات لبنان و لبنانی‌ها را خواهیم داشت.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 1014012 ، shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین