پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۷۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
میثم موسائی استاد اقتصاد دانشگاه تهران معتقد است که وقتی یک فرد غیر متخصص را وزیر کار می‌کنند و به هر یک از مدیران لقب دکتر و مهندس می‌دهند، مشخص است که این مدیر و این آقای دکتر و مهندس خود را بی نیاز از مشاوره گرفتن از متخصصان امر برای ایجاد اشتغال می‌داند. از سوی دیگر در این مجموعه، مشاور خوب، مشاوری است که مطیع بوده و از محضر وزیر، رهنمون می‌گیرد!
شعار سال:میثم موسایی، استاد اقتصاد دانشگاه تهران اظهار داشت: وقتی یک فرد غیر متخصص را وزیر کار می‌کنند و به هر یک از مدیران لقب دکتر و مهندس می‌دهند، مشخص است که این مدیر و این آقای دکتر و مهندس خود را بی نیاز از مشاوره گرفتن از متخصصان امر برای ایجاد اشتغال می‌داند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر در این مجموعه مشاور خوب، مطیع است و او باید از محضر وزیر رهنمون بگیرد! لذا می‌توان گفت ما با عدم شایسته سالاری که در سیستم جا انداختیم، بسیاری از مفاهیم و ما به ازای آن‌ها را دچار تغییر اساسی کردیم.
میثم موسایی افزود: به عبارت دیگر ۱۸۰ درجه با اصل آنچه باید برای ایجاد شغل فراهم می‌کردیم فاصله داریم. از آنچه در سطح جهان انجام می‌شود نیز به شدت فاصله داریم لذا آنچه به عنوان ایجاد شغل انجام می‌شود، فقط یک کاریکاتور و طنز است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: اول مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۳۴۷۱۸، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین