پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان در مورد توزیع واکسن آنفلوآنزا گفت: قرار است باز هم این واکسن وارد شود و به زودی توزیع آن در داروخانه‌های سراسر کشور انجام خواهد شد.
شعار سال: با وجود تمهیدات متعدد درمان کرونا، اما دغدغه مالی برای مبتلایان و خانواده‌هایشان که علائم شدید دارند دردسرساز است. هرچند بر اساس تمهیدات ویژه بخشی از خدمات‌رسانی‌ها در پروتکل قرار گرفته است، اما هزینه‌های آن گران است.
کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان درباره هزینه‌های درمان کرونا، در قالب پلاسما فرز گفت: پلاسمافرز جزو پروتکل درمان کرونا نیست. این مقوله جزو طرح‌های تحقیقاتی است. پلاسما فرز و هزینه فیلتر آن از بیمار اخذ می‌شود، چون در پروتکل نیست.
او افزود: هنوز هزینه هموپرفیوژن برای بیماران کرونا در پروتکل قرار نگرفته و طبیعتا به‌دلیل فیتلر‌های مورد نیاز هزینه آن، از بیماران در مراکز درمانی اخذ می‌شود. مگر اینکه مراکزی به شکل طرح تحقیقاتی و پژوهشی این خدمات را انجام دهند و هزینه آن را مراکز مربوطه پرداخت می‌کنند.
جهانپور تصریح‌کرد: پلاسما فرز جزو موارد خارج از بیمه است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان درباره آخرین وضعیت واکسن آنفلوآنزا گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار واکسن در شرایط بهداشتی کشور توزیع شده و صرفا برای کادر سلامت و گروه‌های پرخطر همچون زنان باردار و بیماران خاص تعلق می‌گیرد. درضمن در این مرحله توزیع واکسن به بیماران صعب‌العلاج و سایر گروه‌ها تعلق نمی‌گیرد.
جهانپور از واردات محموله‌های واکسن آنفلوآنزا در روز‌های آتی خبر داد و افزود: این واکسن در زنجیره توزیع داروخانه‌ای قرار می‌گیرد و از آن طریق می‌توان واکسن را تهیه کرد. باید دانست که فرد مبتلا به دیابت، فشار خون و ... جزو بیماران صعب‌العلاج نیستند.
به گفته او در مرحله نخست توزیع واکسن آنفلوآنزا فقط شامل بیماران خاص، زنان باردار و کارکنان سلامت در مراکز بهداشتی می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان در پایان بیان کرد: واکسن آنفلوآنزا به‌زودی در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۰۶۵۱۶۲، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
امیدوارم فقط مثل توزیع ماسک در داروخونه ها نباشه که این همه گند زدین!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین