پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
یک خیر نیک‌اندیش چنارانی، بیش از 1600 نسخه کتاب به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا کرد.

شعار سال: سید مسعود موسوی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: یک خیر نیک‌اندیش در شهریورماه سال جاری بیش از هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چناران اهدا کرده است.

وی بابیان اینکه اهدای کتاب به کتابخانه باقرالعلوم علیه‌السلام در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است، گفت: یکی از راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی است و باید بکوشیم تا این این‌گونه اقدامات به‌عنوان یک سنت حسنه در جامعه رواج یابد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای اهدای کتاب، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است و باید اهداکنندگان کتاب را به نحو مقتضی معرفی و تشویق کنیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی چناران ضمن مهم دانستن ارزش فرهنگی و غنای علمی کتاب‌های اهداشده، بیان داشت: کمک به کتابخانه‌های عمومی حتی می‌تواند با اهدای یک نسخه کتاب باشد و مشارکت مردمی در امر اهدای کتاب و غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌ها از اساسی‌ترین اهداف جذب کتاب‌های اهدایی است.

وی ادامه داد: آقای سلیم اسدی، رییس شرکت مخابرات شهرستان چناران عضو کتابخانه و از خیرین هستند که در شهریورماه سال جاری بیش از هزار و ۶۰۰ نسخه کتاب با موضوعات مختلف به اداره کتابخانه‌های عمومی اهدا کرده است.

موسوی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان جهت اهدای کتاب‌های بلااستفاده و خوانده‌شده خود به کتاب‌خانه‌های عمومی شهرستان، تصریح کرد: مردم با مشارکت در طرح اهدای کتاب، گامی ارزنده در ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی برمی‌دارند و امکان استفاده سایرین را از کتاب‌های خود فراهم می‌سازند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي نداي چناران، تاریخ انتشار: 4 مهر 1395، کد مطلب: -:www. neda-chenaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین