پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۵۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
علیرضا زالی در نامه‌ای به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

شعار سال: علیرضا زالی در نامه‌ای به انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

وی در این نامه آورده است: تعطیلی یا اعمال محدودیت در دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، عدم برگزاری نمازجمعه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ موزه ها از جمله این امکان است.

زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، عدم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، تعطیلی باشگاه های ورزشی و خصوصا ورزش های پربرخوردار از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه را مورد تاکید قرار داد.

کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی از دیگر مواردی بود که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک هفته‌ای آن شد.

زالی تاکید کرد: برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
هي بايد بايد بايد اعمال گردد! چه اعمالي! يعني چي! دو هفته ست داريد با اين كلمات بازي ميكنيد اگر زودتر اين كارو ميكرديد الان پسر من تو ادارات مريض نميشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
به قول مقام معظم رهبري مخاطب اين بايد ها كيست؟ نكنه ما مردم خودمون بايد تعطيل كنيم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
همش میگویید باید بشود ومیشود ولی یک نفر نیست رای صادر کند که بشود نکند منتظر مردمین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین