پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در واکنش به انتشار برخی ادعا‌ها مرتبط با تقسیمات کشوری، اعلام کرد: طرح تفکیک استان فارس کذب محض است و وزارت کشور هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارد و مطرح کنندگان این ادعای کذب را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.
شعار سال:«زهرا احمدی» ضمن تکذیب وجود هر گونه طرح تقسیماتی در سطح تشکیل استان های جدید، شایعات و مدعاهای مربوط به طرح تفکیک استان فارس را کذب محض خواند و اظهار کرد: اخیرا در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شایعات و مدعاهایی کذب از سوی افراد مبنی بر قطعی شدن طرح تفکیک استان فارس مطرح شده، به صراحت اعلام می‌کنم وزارت کشور هیچ برنامه‌ای برای تفکیک این استان و یا تشکیل استان‌های جدید ندارد.
 
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور،  افزود:  طرح این نوع مدعاها، یا ناشی از اغراض و منافع خاص برخی افراد است یا از سر جهل نسبت به فرایندهای پیچیده و تخصصی تقسیمات کشوری و نیز ناآگاهی از ترتیبات اداری مرتبط مطرح می‌شود.
 
احمدی هم چنین یادآور شد: از آن جا که طرح این نوع شایعات و مدعاها در حوزه حساسی مانند تقسیمات کشوری، می‌تواند تبعات اجتماعی، سیاسی و امنیتی در پی داشته باشد، وزارت کشور مصمم است از طرق قانونی، مطرح کنندگان مدعاهای کذب تقسیماتی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از   خبرگزاری  ایرنا، تاریخ انتشار:  19 مهر1399  ، کدخبر:84070222  ، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
به نظرم هيچ جوره نبايد دست به شيراز بزنن چون همينطوري داره به بهترين شكل مديريت ميشه و مردم هم راضي هستن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
استان رو نباید به این حرف ها دچار کرد واقعا استان با این حرف ها مریض میشه وروحیه خودش رو از دست میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین