پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۶۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
ادعا شده روحانی با درخواست کمک به دانشگاه شهید بهشتی جهت ساخت یک ساختمان برای دانشکده فناوری‌های نوین موافقت کرده و تخصیص را نوبخت در ۳۰ تیر ۹۹ ابلاغ می‌کند (نامه شماره ۱). کمی بعد رئیس‌جمهور متوجه می‌شود منبع کمک از بودجه مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و  دستور اصلاحش را می‌دهد و نتیجه‌اش نامه شماره (۲) است که ششم مرداد امضا شده و منبع تخصیص هم از ردیف کمک‌های تملکی می‌شود. قضاوت با خودتان.
شعارسال: نکته جالب در ادعای دولتی‌های مدعی هجمه به روحانی این است که در ابتدا کل داستان را زیر سوال بردند و برچسب دروغ به منتقدین زدند. سپس با پرده پوشی و تکه گوئی از حقیقت، اصل داستان را پذیرفته و نداشتن اطلاعات دقیق توسط منتقدین را زیر سوال بردند. در گام سوم، اصل داستان را پذیرفته و مدعی هستند که یک اشتباه بوده و اصلاح شده است.

سوال اینجاست که این نوع برخورد‌ها، تائید کننده ادعای حاشیه سازی بر علیه دولت است یا پرده پوشی و فعالیت سلیقه ای؟ گویا دوستان به تغییرات در حال وقوع در کشور، ایمان نیاورده اند.

برای شفاف شدن بیشتر داستان، روایت برنا را با اندکی اضافات و تلخیص، خدمت شما ارایه می‌دهیم. قضاوت با شما.

برنا در خبری با عنوان حاشیه سازی بر علیه دولت با توسل به نامه لغو شده مدعی شده است که: در هجمه برخی رسانه‌ها که هفته قبل با انتشار نامه‌ای علیه دولت شکل گرفت، مخالفان ترجیح دادند راوی نصف ماجرای کمک ۱۲۰میلیارد تومانی دولت به دانشگاه شهید بهشتی باشند و همان روایت را هم تحریف کنند!

مخالفان دولت به دروغ گفتند تخصیص این کمک به دستور روحانی و با امضای نوبخت از محل بودجه یک میلیارد یورویی (صندوق توسعه ملی) برای مقابله با کرونا است. این ادعای کذب در حالی مطرح شد که نامه مذکور حدود سه ماه قبل لغو شده بود. ماجرا این بود که رییس‌جمهور ضمن موافقت با درخواست دکتر نمکی با کمک به دانشگاه شهید بهشتی جهت ساخت یک ساختمان برای دانشکده فناوری‌های نوین موافقت می‌کند و تخصیص را نوبخت در ۳۰ تیر ۹۹ ابلاغ می‌کند (نامه شماره ۱). اما کمی بعد رئیس‌جمهور طی دریافت گزارشی مطلع می‌شود منبع کمک از بودجه مقابله با کرونا در نظر گرفته شده که بلافاصله دستور اصلاحش را می‌دهد و نتیجه‌اش نامه شماره (۲) است که ششم مرداد امضا شده و منبع تخصیص هم از ردیف کمک‌های تملکی می‌شود.

عکس اول و دوم بودجه کرونا را هم در متن قرار دهید

منبع: برگرفته از منابع مختلف، اختصاصی شده توسط پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
دیگه چه اتفاقی باید بیوفته تا رئیس جمهور یک شکور استیضاح شود؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
يعني با بودجه اي كه براي سلامت مردم تعيين شده هم بازي ميكنيد و اون رو تخصيص نميديد درست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین