پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
مدیرکل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی درباره فرآیند بازنشستگی خبرنگاران، توضیحاتی داد.

شعار سال: ناهید حیدری مدیرکل امور فنی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی درباره تشریح فرایند بازنشستگی خبرنگاران، اظهار کرد: شغل خبرنگاری جزو عناوینی است که به عنوان مشاغل سخت و زیان آور تلقی می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران می‌توانند بعد از آن که ۲۰ سال متوالی یا ۲۵ سال متناوب در این حرفه فعالیت کردند با قوانین فعلی، بدون لحاظ شرط سنی درخواست بازنشستگی خود را دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری بیان کرد: افرادی که مدتی در حرفه خبرنگاری مشغول بودند و در حال حاضر در شغل دیگری مشغول هستند چنانچه شرایط بازنشستگی دارند می‌توانند برای بازنشستگی اقدام کنند.

مدیر کل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد:کمیته‌های بررسی مشاغل سخت و زیان آور در تمامی استان‌های کشور مستقر هستند، افراد باید درخواست خود را در سامانه به ثبت برساند و در آن کمیته افراد مختلفی حضور دارند که تصمیم‌گیرنده عنوان شغلی هستند.

وی افزود: نماینده سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان، کارگران، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت در این کمیته حضور دارند و طرح موضوع کرده و بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: بعد از این که این کمیته نظر خود را اعلام کرد برای اجرای آن به شعب سازمان تامین اجتماعی ابلاغ می‌شود. شغل خبرنگاری به عنوان مشاغل سخت و زیان آور منظور می‌شود و سایر افرادی که شغلشان در ارتباط با خبرنگاری است به عنوان مصداق این شغل می‌توانند درخواست خود را اعلام کنند.

تعداد بازدید : 5

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 27 مهر    99، کد خبر:   7529946، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
فرایند بازنشستگی و تعیین حقوق واقعا مهمه چون بعد از بازنشستگی مقطع جدید از زندگی شروع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا چون اين ها داراي شغل سختي در زمينه هاي اداري هستن بايد زودتر ازذ بقيه امكان بازنشستگي داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین