پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۱۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
بیات گفت: طرحی در مجلس در دستور کار قرار گرفته که ۱۷ هزار میلیارد تومان از ۳۲ هزار میلیارد تومانی که برای متناسب سازی اختصاص یافته بود، به دولت بازگردانده شود.
شعار سال: علی اصغر بیات رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور درباره طرح جدید مجلس مبنی بر بازگرداندن ۱۷ هزار میلیارد تومان از ۳۲ هزار میلیاردی که برای اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طرف دولت به تامین اجتماعی اختصاص یافت، اظهار کرد: این که تامین اجتماعی امروزه چتر خود را بر سر بیش از نیمی از جمعیت کشور گسترانده است، مرهون بازنشستگان و مستمری بگیرانی است که عمر خود را در زمان اشتغال صرف خدمت کرده اند تا در زمان بازنشستگی ثمره اندوخته های ایام اشتغال را مرهم روزهای بازنشستگی خود سازند.

بیات گفت: پیگیری های مسئولان عالی کشور، وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ثمر نشست و قانون متناسب سازی به عنوان یکی از مهمترین و دیرینه ترین مطالبات و حقوق حقه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که دغدغه بازنشستگان بود اجرایی شد.

وی افزود: طبق بند الحاقی به تبصره ۲ لایحه بودجه، دولت مکلف شده است تا سقف ۵۰ هزار میلیارد تومان در مقاطع سه ماهه جهت پرداخت بخشی از بدهی های انباشته شده خود به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال ۱۳۹۹ کارسازی کند.

بیات گفت: در همین راستا مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد که مسیر اجرای قانون متناسب سازی را پس از گذشت سالها هموار کرد.

بیات تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر اخباری نا امید کننده به گوش می رسد که کام بازنشستگان و مستمری بگیران را در بحبوحه افزایش هزینه های اقلام ضروری زندگی تلخ کرده است.

او گفت: درحالی که انتظار میرفت با پرداخت بخش های دیگری از مبالغ بدهی دولت اندکی از شکاف درآمدی مستمری بگیران رفع شود، طرحی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است تا ۵۰ درصد معادل ۱۷ هزار میلیارد تومان باقی مانده از ۳۲ هزار میلیارد تومان مصوب شده بازگردانده شود که بی تردید در این شرایط دشوار معیشتی اقدامی ناصواب و بدور از انتظار بازنشستگان و مستمری بگیران است که وعده های بسیاری برای بهبود شرایط زندگی خود شنیده اند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور خاطرنشان کرد: امید است با هم افزایی و انسجام بیش از پیش از وقوع این بدعت ناصواب جلوگیری کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 4 آبان 1399، کد خبر: 7536612،  www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
این ها یکاری نمیکنن که صدتا کار برای این بازنشسته ها بیرزه! الان این بنده خداها چشم امید داشتن به این سهام عدالت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
عدلت حلقه مفقود ادارات ما در برخورد با مردم هست و این مساله باید خیلی زود رو به حل شدن بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
عدالت در مورد بازنشسته ها مدت هاست در کشور اجرایی نمیشه و تا میتونن از حق این ها میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
عدالت در ایران اون هم در حوزه ادارات واقعا رعایت نمیشه! این که نشد وضع مردم واقعا ناراضی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
این ها این همه کار کردن تا این ظلم رو بتونن به بازنشسته ها وارد کنن که بالاخره تونستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین