پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
وقتی شهرستان فاروج در قلمرو استان سرسبز خراسان شمالی و در جبهه ی سیاسی خراسان رضوی گیر افتاده است .
شعارسال: سال هاست که شاهد وعده های انتخاباتی هستیم و تنها چند روز قبل از انتخابات بحث مردم خوب شهرستان فاروج مطرح می شود و تنها به چند ساعت بعد از پایان انتخابات منتهی می شود و این داستان تکراری مردم این سرزمین است .

هنوز هم کسی متوجه نشده است که این تقسیم بندی بر چه اساسی بوده است که شهر خوب ما باید میان دو استان گیر افتاده باشد .

اگر قرار است بودجه ی شهرستان در استان خراسان شمالی بسته شود ، اساسا نمایندگان محترم خراسان رضوی ( شهرستان قوچان ) باید از کدام بودجه و برنامه برای شهرستان فاروج دفاع کنند .

اگر قرار است تمام حقوق شهرمان توسط نماینده ی خراسان رضوی ( شهرستان قوچان ) پیگیری شود ؛ پس چه نیازی به استانداری و مسئولان خراسان شمالی هست .

نمی دانیم و کسی هم توضیحی برای مردمی ندارد که سال های سال است بین دو استان گیر افتاده اند و به همین راحتی قرار است مردم این شهرمان آرای خود را به صندوقی بیندازند که تمام تصمیماتش در استانی دیگر وضع می شوند .

یعنی با تمام بی سلیقگی کاری کرده اند که فاروج بین دو استان دست و پا بزند و باز هم همان داستان تکراری که سال های سال فاروج تغییری اساسی در پیکر خود احساس نکند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری ریزه نیوز، تاریخ انتشار: شنبه 26 دی 1394، کد خبر: - ، www.rizehnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین