پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۱۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲
کشت نیشکر در ۳ هزار هکتار از اراضی شرکت هفت تپه در حال انجام است که در مقایسه با دوره‌های قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.
شعار سال: نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه در استان خوزستان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۳ هزار هکتار از اراضی شرکت به کشت نیشکر اختصاص یافته است که در مقایسه با دوره‌های قبل ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. 
 
آمیلی با بیان اینکه برداشت این محصول آبان ماه سال ۱۴۰۰ انجام می‌شودافزود :  پیش بینی شده از این مساحت زمین زیر کشت ۵۰۰ هزار تن نیشکر برداشت و به کارخانه تولید شکر انتقال یابد .
 
همچنین پیش بینی می‌شود از این میزان ۴۳ هزار تن شکر قهوه‌ای استحصال شده و پس از فرآوری و تبدیل آن به شکر سفید، به بازار مصرف عرضه شود.
 
او میزان مصرف قلمه در هر هکتار را ۶ تن عنوان کرد و افزود: عملیات کشت نیشکر که به گیاه جادویی و بدون دورریز معروف است، تا پایان آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت.
 
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبگزاری صدا و سیما، تاریخ خبر: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۸۷۰۶۸۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
تا وقتي نتونيم توزيع مناسبي براي كشت خودمون داشته باشيم از اين سمت در توليد هم مشكل خواهيم داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
با يك سياست درست در كشت و برداشت ها ميتونيم به يه سيستم خوب در زمينه توزيع برسيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
اين نشون ميده كه ميتونيم در زمينه توليد محصولات با يكم همت به خودكفايي برسيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین