پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا پایان سال جاری ۶۰ بیمارستان در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته یا تکمیل و توسعه می‌یابد.
شعار سال: قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در بازدید از مراکز درمانی خوی افزود: همچنین طی سال جاری ۱۱ هزار تخت بیمارستانی که ۲ هزار تخت از آنها، ویژه است، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز ۲ هزار تخت ویژه در مراکز درمانی سراسر کشور بهره برداری شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان آیت الله خویی خوی را یکی از مراکز درمانی تازه به بهره برداری رسیده عنوان کرد و ادامه داد: تامین کادر درمان و تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در راستای ارتقای خدمت دهی به مردم شمال آذربایجان غربی از اولویت های این وزارتخانه است.

آذربایجان غربی از جمله استان های با بیشترین برخورداری از نگاه ویژه دولت به بخش درمان در کشور است به طوری که طی ۳ سال اخیر، بیشترین مرکز درمانی و بهداشتی در این استان احداث شده یا توسعه یافته است.

همچنین مرکز درمانی جامع زنان ارومیه با بیش از ۳۰۰ تخت و مرکز درمانی تکاب در آستانه بهره برداری قرار دارند.

شاخص تخت به ازای هر هزار نفر در این استان از کمتر از یک تخت به حدود ۱.۵ تخت رسیده که افزایش این میزان نیز تا بیش از ۲ تخت در دستور کار کوتاه مدت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 30 مهر  1399، کد خبر: 84084536،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
حتما باید یه اتفاقی تو کشور بیفته تابیاید یه فکری بکنید؟ این که نشد کار
اینطوری خیلی ها اسیب می بینن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین