پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
تورج دهقان زنگنه گفت: از اکنون ایرلاین‌ها فقط با ۶۰ درصد ظرفیت مجازبه پذیرش مسافر هستند و بر رعایت این پروتکل‌ها نظارت دقیق می‌شود.

شعار سال: تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه بازدید از فرودگاه مهرآباد و پرواز‌های داخلی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: از اکنون ایرلاین‌ها فقط با ۶۰ درصد ظرفیت مجازبه پذیرش مسافر هستند و بر رعایت این پروتکل‌ها نظارت دقیق می‌شود. برای این که از خسارات ناشی از رعایت این دستورالعمل‌ها جلوگیری شود، نیز تسهیلات ویژه‌ای برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر گرفته شده و هیچ شرکتی حق ندارد، هزینه‌های ناشی از خسارت را از مسافران دریافت کند.

*** بهای بلیت هواپیما

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پایان با اشاره به اینکه بهای بلیت هواپیما تغییری نکرده است، تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها ناشی از سفر در آخر هفته است، ضمن این که پرواز چارتر به جز چند مورد خاص ممنوع شده تا از افزایش قیمت بلیت‌ها جلوگیری شود.سازمان هواپیمایی کشوری تمام تلاش خود را در راستای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کار می‌بندد و امیدواریم مردم نیز در این راستا به ما کمک کنند.

*** افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است

به گزارش خبرگزاری صنایع، چندی پیش رییس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است از ورود این کمیته به موضوع افزایش چشمگیر قیمت‌ها خبر داد.

فیروزی پوربادی از ورود کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس به پرونده افزایش چشمگیر قیمت بلیت هواپیما خبر داد و اظهار داشت: مدیران شرکت‌های هواپیمایی اعلام می‌کنند به دلیل افزایش نرخ ارز، گرانی تجهیزات هواپیما و مصوبه اخیر کمیته مقابله با ویروس کرونا برای استفاده از ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیما، پرواز‌های هوایی با قیمت کنونی امکان پذیر نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: ۱آبان ۱۳۹۹، کد خبر:-، sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
بی نظیر ترین و به روز ترین خبر ها در حوزه ایرلاین هارو فقط میتونم تو این خبرگزاری بخونم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین