پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۷۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کاپیتان زنگه مدعی شده که پروازهای چارتری از 25 مهر بجز برای مسیرهای کیش، قشم و مناطق نفت خیز لغو خواهد شد. باید به ایشان متذکر شد که این لغو ، حدود یک سال است که اجرا می شود. اگر منظورتان شهرهای زیارتی( مشهد ) است، شفاف گوئی کنید. ضمنا منتظر انتشار راهبردهای مدیریتی تان برای راهبری سازمان هواپیمائی کشوری هستیم ، البته اگر وجود داشته باشد ؟
شعار سال: کاپیتان تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از کانتر‌ها و مراحل پذیرش مسافر در ترمینال‌های ۱ و ۲، ایرساید، اتوبوس‌ها و رمپ فرودگاه مهرآباد و همچنین پرواز‌های در حال انجام برخی شرکت‌های هواپیمایی بازدید کردند.

کاپیتان زنگنه در پایان بازید در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدید میدانی صبح امروز به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر درهواپیما‌ها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده به شرکت‌های هواپیمایی انجام شد و شرکت‌ها تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود ملزم به رعایت آن هستند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز نظارت جدی خواهد داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در این خصوص که شرکت‌های هواپیمایی ۴۰ درصد مسافر خود را از دست می‌دهند با دستور وزیر محترم راه و شهرسازی تمهیداتی اندیشیده شده که بتوانیم از هفته آینده صورت‌های مالی شرکت‌های هواپیمایی به خصوص ۶ ماهه اول سال را دریافت کرده و تسهیلاتی از طریق دولت به آن‌ها پرداخت شود.

کاپیتان زنگنه با اعلام این خبر که هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت و پول این صندلی‌های خالی از مسافران دریافت نخواهد شد افزود: ما در این ایام هیچ افزایش قیمتی نداریم و این پول را به هیچ عنوان از مسافر دریافت نمی‌کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش قیمت توسط شرکت‌های هواپیمایی در روز‌های اخیر اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری طبق ماده" ۵" بند "ب" قانون این سازمان مسئول جلوگیری از رقابت مضره و مصالح عمومی است و از آنجا که تاکنون مشکلاتی از سوی چارتر کننده وجود داشت با لغو پرواز‌های چارتری از ۲۵ مهر به جز مسیر‌های کیش و قشم و مناطق نفت خیز هیچ مسیر دیگری مجاز به چارتر نیست.

کاپیتان زنگنه در خصوص افزایش قیمت در هفته جاری که توسط برخی شرکت‌ها صورت گرفته افزود: طبق فصول سال‌های گذشته در زمان پیک پرواز قیمت‌ها براساس بازار عرضه و تقاضا افزایش می‌یافت چرا که بازار تابع عرضه و تقاضا است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی براساس دامنه نرخی که برایشان تعریف شده هیچ افزایش قیمت نداشتند افزود: جلساتی با وزیر محترم راه وشهرسازی، نمایندگان محترم کمیسیون عمران مجلس و شرکت‌های هواپیمایی برگزار و قرار شدکه در هفته آینده در نشستی مشترک به نتایجی دست یابیم.

کاپیتان زنگنه افزود: به یکی از شرکت‌های هواپیمایی در بازدیدی که صبح امروز به عمل آمد به خاطر اشکال در تهویه داخل هواپیما در پرواز تهران- قشم تذکر جدی داده شد و دستور کاهش پرواز‌ها در همان مسیر صادر شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: چنانچه مسافران با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مواجه شوند می‌توانند با تلفن‌های سازمان هواپیمایی کشوری به‌صورت شبانه روز تماس حاصل کرده و یا با اسکن بارکد فرم‌های نظرسنجی داخل هواپیما به‌صورت مستقیم با سازمان هواپیمایی کشوری در ارتباط باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 2 آبان 1399، کد خبر: 985597،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
شما باورتونمیشه این ها از این چیزا خبر نداشته باشن؟ همه مسئولین بهتر از من و شما اوضاع کشور رو میدونن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
مردم عادی خبر دارند بعد مسول این کار که فرمان صادر می‌کنند بی خبر باشند؟؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین