پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۴۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
یک سازمان تحقیقاتی با همکاری مایکروسافت و ۱۱ شرکت فناوری چارچوبی را برای مقابله با حملات متخاصم که به سیستم‌های هوش مصنوعی وارد می‌شود، فراهم کرده اند.
شعارسال: شرکت مایکروسافت با همکاری سازمان تحقیقاتی MITRE چارچوبی برای کمک به کارشناسان امنیت سایبری جهت مقابله با حملات به مدل‌های هوش مصنوعی فراهم کرده اند.

این چارچوب «ماتریکس تهدید یادگیری ماشینی متخاصم» (Adversarial ML Threat Matrix نام دارد و در گیت هاب فراهم است. علاوه بر مایکروسافت و MITRE یازده شرکت دیگر نیز در این پروژه با آن‌ها همکاری می‌کنند.
 
درهمین راستا MITRE دربیانیه‌ای رسمی در وب سایت خود نوشت: با همکاری مایکروسافت، بوش، آی بی ام، انویدیا، ایرباس، دیپ اینستینک، تو سیکس لبز، دانشگاه تورنتو، دانشگاه کاردیف، دانشگاه کارنگی ملون، پرایس واترهاوسکوپرز و انستیتو ماشین یادگیری بری ویل این چارچوب را عرضه می‌کند تا در شناسایی، هشدار و پاسخ به تهدید‌ها علیه سیستم‌های یادگیری ماشینی (ML) به تحلیلگران کمک کند.

مایکروسافت در وبلاگ خود اعلام کرد طی ۴ سال گذشته با افزایش قابل توجه حملات به سیستم‌های ML تجاری روبرو بوده است. گزارش‌های بازاری ماتریکس تهدید ناشی از یادگیری ماشینی متخاصم قرار است تیم‌های امنیتی را تقویت کند.

این ماتریکس مجموعه‌ای از رفتار‌های خصمانه و آسیب پذیری‌هایی را در بردارد که شرکت مایکروسافت و MIRTE طی سال‌ها مشاهده کرده‌اند.

مایکروسافت در پستی در وبلاگ خود گفت: متوجه شده ایم مهاجمان هنگام حمله به یک سیستم یادگیری ماشینی از ترکیبی از «تکنیک‌های سنتی» مانند فیشینگ در کنار تکنیک‌های یادگیری ماشینی متخاصم استفاده می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایستنا تاریخ انتشار ۵ آبان ۹۹، کد خبر: ۱۱۷۵۰۰، www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
هوش مصنوعی بتعث پیشرفت چشمگیری در جهان شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
شرکت مایکروسافت داره نهایت تلاش خودش رو برای در نوردیدن علم در زمینه کامپیوتر میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین