پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد.
شعارسال: سرهنگ احمد طباخ اظهار داشت: پلیس یاور واقعی مردم بوده و با تماس مردمی در اسرع وقت برای ایجاد امنیت در صحنه حضور خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به مأموریت‌های متنوع و حساس یگان ویژه، ارتقای توان رزمی و آمادگی جسمانی کارکنان امری ضروری محسوب می‌شود.

فرمانده یگان ویژه خراسان شمالی تصریح کرد: در سایه آمادگی جسمانی و یادگیری مهارت‌های رزمی است که پلیس می‌تواند در مأموریت‌های خود موفق بوده و ارتقاء توانمندی و اقتدار بیش از پیش پلیس در جامعه را به نمایش بگذارد.

طباخ، نیروی انتظامی را یکی از گواراترین میوه‌های این انقلاب دانست و افزود: هیچ نیروی مشابهی در دنیا همانند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیست. و یگان ویژه هم جزء شاخص‌ترین قسمت‌های این نیرو است.

این مقام انتظامی یادآور شد: یگان ویژه یک نیروی آماده به کار است که در تربیت این نیروها از اصول تقویت معنویت و ارتقاء آمادگی جسمانی جهت خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی استفاده شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان، افزود: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد افرادی با خشونت و انجام اعمال مجرمانه به امنیت و آرامش جامعه خدشه وارد کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری اتفاقیه، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395، کد خبر: 14893، www.etefaghyeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین