پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت.
شعار سال: سجاد رستمی با اشاره به اینکه تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت، اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده بیش از شش معدن در این استان به چرخه تولید بازگشت که نقش مهمی در افزایش تولید مواد معدنی در این استان داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری ۱۸۶ معدن وجود دارد که که برای حدود یک هزار و۵۳۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سنگ لاشه، سنگ‌نما، سیلیس، سنگ گچ، خاک نسوز، سنگ‌های تزئینی و مواد اولیه سیمان را از مهمترین مواد معدنی است که از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر سالانه بیش از پنج میلیون تن مواد معدنی از معادن این استان استخراج می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 24 آبان 1399، کد خبر: 142226،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
چهارمحال هميشه در زمينه توليدي پشتيبان ايران بوده اما كسي قدردان اين استان نبوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
مواد معدني در ايران بايد توجه بيشتر بهش بشه قبول اما نه به بهاي از دست دادن زيست بوم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
0
0
خوبه که در تولید مواد معدنی افزایش داشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین