پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۱۸۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از عدم ضریب تعامل آموزشی مناسب سامانه شاد برای دانش‌آموزان از بررسی مشکلات آن در این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
شعار سال: حسین حق‌وردی عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سامانه شاد هزینه‌های زیادی بر دست والدین دانش‌آموزان گذاشته و دانش‌آموزان را با بیماری‌های چشمی روبه‌رو می‌کند، گفت: اگر از هزینه حجم مصرف اینترنت شاد بگذریم باید به تحمیل خرید تلفن‌های همراه هوشمند به خانوارها در شرایط فعلی اقتصادی کشور برسیم که توانسته مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.
 
وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس مشکلات سامانه شاد را در نشست‌های آتی خود پیگیری و بر رفع آن اصرار دارد، افزود: قرار است این مشکلات با حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون بررسی شده و مشکلات و معضلات سامانه شاد رفع شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: قطع و وصل شدن سامانه شاد، هنگ کردن این سامانه در زمان آموزش زنده و ناتوانی در ارسال ویدئو چند  ایرادات سامانه شاد است این در حالی است که متأسفانه بیش از ۳.۵ میلیون دانش‌آموز در کشور دسترسی به سامانه شاد ندارند و یا اینکه توان خرید و داشتن تلفن همراه هوشمند را ندارند که باید فکری اساسی برای آنها کرد.
 
حق‌وردی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان آن است که سامانه سناد که بانک اطلاعاتی مدارس، دانش‌آموزان و معلمان محسوب می‌شود و عملا زیرساخت سامانه شاد محسوب می‌شود تکمیل نشده و نتوانسته به سامانه شاد متصل شود و همین موضوع بر روی آموزش مجازی دانش‌آموزان و خدمات‌دهی به فرهنگیان تأثیر گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه آموزش مجازی نیازمند پهنای باند وسیع برای جابه‌جایی داده‌ها است در حالی که با زیرساخت‌های فعلی اینترنت در کشور چنین موضوعی در استان‌های دوردست و کمتر برخوردار وجود ندارد و همین امر توانسته در حوزه عدالت اجتماعی و عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها معضلاتی را ایجاد کند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز   ، تاریخ انتشار:   24 آبان  1399  ، کدخبر: 1143436 ،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اين همه نقد به برنامه اي كه تازه دوساله داره بهره برداري ميشه يكم غير منصفانه ست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اتفاقا بايد همه جانبه نقد كنيم مشكلاتش الان برطرف نشه ديگه نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین