پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۱۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بررسی آمار‌های تولیدکنندگان کشور نشان می‌دهد که مدعی عنوان «آقای دوغ» روزانه ۱۵۰ تن کمتر از پگاه تولید دارد!
شعار سال: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، با اشاره به تنوع تولیدات این شرکت گفت: شرکت صنایع شیر ایران به صورت روزانه حدود ۱۹۰۰ تا ۲ هزار تن محصول لبنی در طول و عرض جغرافیای کشور توزیع می‌کند که خود نخستین تولیدکننده اغلب آن‌ها مانند ماست، دوغ و پنیر بوده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر هر ماه حدود ۸۰۰ قلم کالای لبنی به بازار مصرف سراسر کشور عرضه می‌شود که ۲۰۰ قلم آن کالای پرفروش و اصلی لبنی است.

" آقای دوغ ایران"
داود خسروی، در پاسخ به اینکه مدتی است برخی شرکت‌ها با وجود اطلاع از میزان تولید بالا و گستردگی بازار مصرف محصولات پگاه، مدعی آقایی در برخی از محصولات لبنی را دارند و حتی یکی از آن‌ها در تبلیغات گسترده، خود را "آقای دوغ ایران" معرفی می‌کند، اظهار داشت: اینگونه نیست چرا که میزان تولید دوغ در گروه پگاه هم اکنون از آقای دوغ به لحاظ تناژی بیشتر است و روزانه ۱۵۰ تن بیشتر از شرکتی که چنین ادعایی دارد، دوغ تولید می‌کنیم.

خسروی با تأکید بر اینکه این پیشتاز بودن فقط شامل پنیر و دوغ نیست بلکه ابداع برخی از محصولات فعلی صنعت لبنیات یا ورودشان نیز از سوی پگاه بوده است، اضافه کرد: به‌عنوان نمونه پنیر UF که در گذشته به نام پنیر شبنم شناخته می‌شد یا ماست همزده که تولید آن را در پگاه گیلان آغاز کردیم و سپس رقبا ادامه دادند یا ماست دبه‌ای، دوغ و پنیر لاکتیکی یا همان پنیر زیارت که در گلستان تولید شد و همچنین پنیر بلغاری که شروع تولید آن در پگاه گلپایگان بود و شرکت‌های لبنی دیگر پس از پگاه آن را تولید و به بازار عرضه کردند، همگی برای نخستین بار در شرکت صنایع شیر ایران تولید و به بازار عرضه شد.

سلامتی
وی درباره کنترل وضعیت ماشین‌آلات توزیع محصول و راننده‎ها از نظر سلامتی و بهداشت در شرایط کرونا تصریح کرد: ماشین‌ها در بدو ورود به شرکت‌های تولیدی شست‌وشو شده و به پرسنل توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، اسپری ضدعفونی‌کننده و الکل داده می‌شود و باتوجه به اینکه برخی توزیع کننده‌ها در خطر ابتلا به بیماری هستنند علاوه بر اهدای این اقلام بهداشتی، مراتب پیشگیری از بیماری به آن‌ها آموزش داده شده و اطلاعات مداوم در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد.

به گفته خسروی وضعیت سلامت فیزیکی رانندگان نیز بررسی می‌شود که بیشتر این اقدامات به طور روزانه بوده و شست‌وشوی ماشین‌ها در هر بار ورود به شرکت‌ها انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه درباره سلامتی محصولات توزیعی یادآور شد: محصولات بسته‌بندی دارد و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فروشگاه‌ها می‌شود. من به همه مردم و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه اطمینان خاطر می‌دهم که دو رسالت اصلی پگاه یکی سلامت آن و دیگری اصالت و ماندگاری محصول در همه حال رعایت می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 26 آبان 1399، کد خبر: 2922،  www.kajpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
دمتون گرم كه به ريزترين چيزها هم اهميت ميدين! اين ها براي اگاهي مردم خيلي عاليه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین