پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تصویب کمیسیون حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر مشهد به‌ زودی دیگر افراد ساکن در طرح زوج و فرد پیرامون حرم مطهر رضوی جریمه نمی‌شوند.
شعارسال: جواد ستاری اظهار کرد: متأسفانه با نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی ساکنان این مناطق با مشکلات جدی مواجه شدند.

وی افزود: متأسفانه تعداد بسیار از شهروندان در این مناطق مجبور به کوچ اجباری شدند که ما به دنبال حل مشکلات آن‌ها بوده‌ایم تا بتوانیم از خروج این قشر به سایر مناطق به خصوص حاشیه شهر مشهد جلوگیری کنیم.

ستاری بیان کرد: ما در کمیسیون حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد به دنبال حل مشکلات ترافیک مردم بومی این مناطق بودیم و با درخواست شهروندان ساکن و تصویب کمیسیون دیگر نیازی به پرداخت جریمه برای طرح زوج و فرد نیست.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: در واقع برای اهالی مناطق ساکن در اطراف حرم مطهر رضوی تسهیلاتی در نظر گرفته شده و به زودی با ثبت پلاک‌های خودرو افراد ساکن در این مناطق دیگر در طرح زوج و فرد جریمه نمی‌شوند و ما اگر به دنبال حفظ مردم بومی در ای مناطق هستیم باید تسهیلاتی نیز در نظر بگیریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مشهد پیام، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395، کدخبر: 1901852، www.mashhadpayam.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین