پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۷۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بزرگ‌ترین برنامه این مجموعه در حوزه کرونا را ساخت واکسن اعلام کرد و گفت: ظرفیت تولید میلیونی واکسن کرونا در کشور فراهم شده است.
شعار سال: سید مصطفی سید هاشمی روز شنبه اظهار داشت: کارخانه تولید واکسن در ایران آماده شده تا این محصول فناورانه به محض گذراندن مراحل مختلف ساخت واکسن از جمله مرحله انسانی، وارد تولید انبوه شود.

وی اقدامات انجام شده در زمینه ساخت واکسن کرونا در این مجموعه را خوب توصیف کرد و افزود: تحقیقات روی ۶ نوع واکسن کرونا آغاز شده که سه نوع آن از سایرین جلوتر بوده و در سازمان بهداشت جهانی هم ثبت شده است.

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیان داشت: این سه نوع واکسن با موفقیت مرحله حیوانی خود را طی کردند و اطلاعات آن‌ها در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: منتظر هستیم وزارت بهداشت مجوز ورود به مرحله انسانی این واکسن را هم صادر کند تا بتوانیم تزریق انسانی را انجام دهیم.

سید هاشمی افزود: پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک یک واکسن کرونا با استفاده از سلول کشته شده وارد مرحله انسانی شود. اگر واکسن این تست‌ها را هم با موفقیت پشت سر بگذارد، نسبت به تولید آن اقدام خواهد شد.

کیت‌های ایرانی تشخیص سریع کرونا وارد بازار شد

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اعلام کرد: کیت‌های ایرانی تشخیص سریع کرونا مبتنی بر آنتی ژن با سعی و تلاش محققان این مجموعه تولید شده است که با این کار امکان افزایش تست کرونا و بیماریابی سریع‌تر در کشور فراهم می‌شود.

سید هاشمی، کاهش زمان پاسخگویی و کم شدن هزینه تست را از جمله ویژگی‌های این محصول فناورانه اعلام کرد و گفت: پاسخگویی به تست کرونا از حدود ۷۲ ساعت به ۲۰ دقیقه رسیده که رخداد مهمی است.

وی ادامه داد: موسسه دانش بنیان ستاد فرمان امام نسبت به تولید کیت تشخیصی کرونا اقدام کرده و چند میلیون کیت تحویل وزارت بهداشت داده است. محققان این مجموعه در مراحل بعدی موفق به ساخت کیت تکامل یافته و پیشرفته یا همان پاسخ سریع شدند.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا،تاریخ انتشار:2آذر1399،کدخبر:84117519،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
امیدواریم که این ها بتونن در زمینه واکسن به خودکفایی برسن و به همه مردم خودشون بزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
هنوز تو مرحله اول این واکسن بعد کارخانه زدن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
بازم خداروشکر که دارن در این زمینه تلاش میکنن به رسیدن فایرز به دست ایرانی ها ایمان ندارم
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
الان من که به واکسن ایرانی کرونا هیچ اعتمادی ندارم بعید نیست که این هم در راستای براورده کردن نیاز WHO باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
مطمئن باشید با این گندی که اخیرا وزارت بهداشت در زمینه به کشتن دادن هم وطن هامون زده مردم اعتماد نمیکنن
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
من هم به عنوان یک ایرانی پیشنهاد میکنم تا خود مسئولین از این واکسن ها نزدن مردم هم نزنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین