پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۱۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری محمدصادق خیاطیان یزدی سرپرستی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را عهده‎‌دار شد.
شعار سال: طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری محمدصادق خیاطیان یزدی به عنوان سرپرست شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. پیش از این محمد صاحبکارخراسانی، رییس این مرکز بود.

در این حکم آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه امور فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، طی این حکم شما به عنوان سرپرست شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب می‌شوید.»

«پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه اجرای موثر و هدفمند قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، مورد انتظار و بهره‌گیری از ظرفیت‌های این قانون در تسهیل فعالیت این شرکت‌ها مبتنی بر سیاست‌های کلان علمی و فناوری با رویکرد افزایش سهم و نقش‌آفرینی آن‌ها در اقتصاد کلان کشور مورد تاکید است.»

«از درگاه خداوند دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری هم راستا با سیاست‌ها و راهبرد‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مسالت دارم. همچنین بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه سید محمد صاحبکارخراسانی در طول سال‌ها تصدی این مسوولیت، صمیمانه قدردانی می‌کنم.»

شایسته یادآوری است سید محمد صاحبکارخراسانی طی حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان معاون راهبردی قوه قضاییه منصوب و مشغول به کار شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹، isti.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
0
امیدواریم ایشون ذره ای ما شرکت های دانش بنیان رو بیشتر از قبل درک کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
0
برای اقای یزدی در این سمت ارزوی موفقیت میکنیم و براشون بهترین درجات رو از خداوند میخوایم
احد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
عرض کنم که آقای خیاطیان به هیچ عنوان در این زمینه تجربه عملیاتی ندارن. آقای صاحبکار هم رشته شون مکانیکه نمیدونم مکانیک چه ربطی به قوه قضائیه داره؟

با وجود این دو عزیز در این دو سمت، چه شود! البته انتظار خاصی هم نداریم. همونی میشه که قبلا هم شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین