پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۱۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
مهدی اسفندیاری در کانال تلگرامی نه به عوام فریبی، اقدام به طرح شش سوال مدیریتی و عملکردی از وزیر بهداشت نموده است. ورای تائید یا عدم تائید متن و محتوای سوالات، ضروری است که وزیر محترم پاسخگو به سوالات مطرح شده برای تنویر افکار عمومی باشند.
شعار سال:6 سوال خاص از جناب وزیر خاص بهداشت، وزیری که اشتباهی وزیر بهداشت شد؟!

۱_ شما که فرموده بودید اگر بخواهند وزارت بهداشت را مقصر بحران کووید قلمداد  کنند همه چیز را خواهید گفت و حال که هم خودتان و هم معاون محترم شما صراحتا به اشتباهات مرگبار یکدیگر اذعان می کنید، آیا باز هم دنبال عوامل بیرونی ایجاد بحران هستید؟!
 
۲_ آقای نمکی آیا داروی موثری برای درمان کووید وجود دارد یا نه؟! این داروهایی که هر از چندگاهی بر سر زبان می افتند و در ناصرخسرو بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند در کجا مصرف می شوند؟! اصلا این شرایط بغرنج ایجاد شده ربطی به جنابعالی و وزارت بهداشت دارد یا خیر؟!

۳_ جناب آقای نمکی اساسا اختیارات شما تا کجاست و اصلا شما چه اختیاراتی دارید و ما در کدام حوزه می توانیم از شما سوال بپرسیم؟! موجب مزید امتنان است که اختیارات و مسئولیت های خود را تشریح بفرمائید تا خدای ناکرده سوال بی اساس و خارج از حدود اختیارات و مسئولیت شما مطرح نکنیم؟!

۴_ آقایان جان بابایی معاونت محترم درمان و حیدری مدیرکل محترم بازرسی آن وزارتخانه در این شرایط سخت بحران کرونا و تجهیز مراکز درمانی و ... موفق شده اند به ارتقای علمی در دانشگاه های تهران و شهید بهشتی بیابند مزید امتنان است که نحوه جذب و ارتقای اعضای هیئت علمی و .. را تشریح بفرمائید و توضیح بفرمائید در این مشغله فراوانی که این عزیزان داشتند خصوصا در این ۹ ماه که جلسات مختلف با نمایندگان محترم مجلس و توزیع کم سابقه تجهیزات هایتک در جای جای ایران و اکنون مشقت دو چندان در پذیرش مسئولیت در هیئت امنای ارزی و خرید اینهمه تجهیزات پزشکی که می دانید چقدر سخت و دشوار است ، چگونه این عزیزان به این ارتقای علمی نایل شده اند، مزید امتنان است که معاونت محترم فرهنگی وزارت بهداشت زندگینامه این عزیزان را جهت درس گیری نسل جوان و دانشجویان علوم پزشکی منتشر کند تا نسل آینده در یابد که می شود هم معاون درمان یک وزارتخانه بود و هم پاسخ نمایندگان مجلس را داد و هم بحران کووید را مدیریت کرد و هم هزاران میلیارد تجهیزات پزشکی خرید و هم در دانشگاه به عنوان استاد و عضو هئیت علمی ارتقا گرفت.

۴_ جناب آقای نمکی ماجرا و داستان کارشناسان رشته تغذیه و درگیری آنها گروه متخصصین تغذیه به کجا رسید؟! فرموده بودید که کار گروهی را برای بررسی تشکیل داده اید، خوب مطالعه کریکولوم آموزشی دانشگاه های معتبر دنیا اینقدر زمان بر است که هنوز پاسخی نیافتید؟! یا اینکه باید انتظار کشید تا در هیاهوی کرونا تصمیمی نظیر آنچه در مورد داروهای آنتاگونیست گرفته شد یکباره مطرح شود، در این مورد به نظر می رسد موضوع و رویه دنیای امروز هیچ جای ابهامی ندارد که کارگروه شما هنوز جوابی پیدا نکرده باشد، تغدیه رشته ای کاملا بر اساس بهداشت و پیشگیری است و هرگز در دنیای امروز به طرف بالینی شدن نرفته است ، لطفا بیش از این تعلل نفرمایید و پاسخ اعتراضات جامعه تغذیه کشور را بدهید.

۵_ با توجه به دغدغه های ارزشمند حضرتعالی در توجه به منویات رهبری معظم انقلاب و حمایت از تولید ملی، اگر ممکن است بفرمائید شرح خرید های خارجی آن وزارت خانه محترم با مشارکت WHO به اطلاع افکار عمومی رسانده شود تا انشالله الگویی برای حمایت از کالای ایرانی ارائه شود، منظور اینجانب گزارش سازمان صدا و سیما و سکوت وزارت مطبوع شماست که از فرد پاسخگویی چون شما این سکوت پذیرفته نیست.

۶_ مستحضرید که عدم تطابق هایی در خرید های خارجی و ... توسط یک کارگروه تخصصی زیر مجموعه شما گزارش شده است، انشالله که با توجه به داعیه مبارزه با فساد و شفافیت جنابعالی نظارت کافی برای بر طرف شدن این موارد انجام شده است؟ اگر ممکن است در این مورد و تصمیمات و عملکرد حضرتعالی توضیحاتی ارائه فرمائید.

مهدی اسفندیار

ایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی "
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
این سوالات مردم هست که باید مدیریت بحران کرونا به آن ها پاسخ بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
براي چي بايد اين همه وزارت خونه رو تحت فشار بذاريم؟ اين موضوع ميتونه منجر به مشكلات زيادي بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اين سوالات ميتونه وزارت بهداشت رو در حين پاسخگويي زمين بزنه بذاريد واكسن بياد ما با اين وزارت خونه محترم كارها داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اميدوارم وزارت خونه تا وقتي سر كار هست بتونه جواب اين سوالات رو به افكار عمومي بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
کدام مسولی جواب گو بود که ایشان جوابگو باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین