پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
ظاهرا طنز اداره بخش درمان کشور وارد مراحل کمدی خودش شده است و دیگر به اصطلاح علمای علوم انسانی نقد کردن این سیستم انقدر نا به جا و غیر منطقی است که باید این شیوه اداره بخش درمان را از نظر نقدپذیر بودن یا نبودن بحث ماقبل نقد نامید یعنی آنقدر اوضاع کمدیک است که فقط باید خندید و رد شد‌.
شعار سال:ظاهرا طنز اداره بخش درمان کشور وارد مراحل کمدی خودش شده است و دیگر به اصطلاح علمای علوم انسانی نقد کردن این سیستم انقدر نا به جا و غیر منطقی است که باید این شیوه اداره بخش درمان را از نظر نقدپذیر بودن یا نبودن بحث ماقبل نقد نامید یعنی آنقدر اوضاع کمدیک است که فقط باید خندید و رد شد‌.
 
 کشور تا کنون حدود ۴۰۰ مرکز سی تی اسکن دارد و با همت مسئولان وزارت بهداشت و .... حدود ۱۰۰ دستگاه سی تی اسکن جدید وارد کشور می شود و ما ۱۰۰ فیلم شادی بخش جدید داریم که شور و شعف نمایندگان مجلس را در گرفتن سی تی اسکن نشان خواهد که آخرین نمونه آن هم مربوط به نماینده محترم الشتر می شود که وارد کردن سی تی اسکن ۳۲ اسلایس "اصل هیتاچی" را به عنوان بخشی از عملکرد خود به نمایش می گذارد حالا از این عزیز بزرگوار و کارشناسان درمانی و متولیان وزارت بهداشت می پرسم:
 
۱_ در الشتر چند جراج اعصاب دارید؟!
 
۲_ برای تشخیص کووید ۱۹ سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مناسب است یا ۳۲ اسلایس؟!
 
۳_ خرید ماسک و اهدای آن به مردم و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ی مردم الشتر در بحران کووید ۱۹ مهمتر است یا خرید سی تی اسکن ۳۲ اسلایس و مبتلا شدن مردم به کرونا و تشخیص آن؟!
 
پ.نوشت۱: از مسئولان محترم وزارت بهداشت خواهشمندم نحوه هزینه کرد اعتبارات مربوط به کرونا خصوصا اعتباری که رهبر معظم انقلاب تخصیص دادند را به مردم شریف ایران به شکل جز به جز اعتبارات تخصیصی باز کنند.
 
پ.نوشت۲: جناب آقای نمکی آنچه تا ۲۵ فروردین در کشور گذشت مربوط به ماندن مردم در خانه ها بود، از ۲۵ فروردین تا دو هفته باید صبر کنیم تا کووید محصول مدیریت شما خود را نشان دهد، اگر ممکن است توضیح بفرمایید که از ۱۰ اردیبهشت تا کنون نتیجه دستاوردهای شما در مدیریت این بحران چه بوده است؟
 
پ.نوشت۳: اکنون پرچمدار مدیریت این بیماری معاونت درمان است یا معاونت بهداشتی؟
 
پ.نوشت۴: چرا سی تی اسکن ۱۶ اسلایس تولید داخل را رها کردید و نمونه خارجی وارد می کنید؟! آیا سخنان ریاست محترم جمهور در خودکفایی ایران در تولید سی تی اسکن یک بلوف بود؟!

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری سلامت نیوز  ،تاریخ انتشار:   20 مرداد 1399،کدخبر: 298169 ،www.salamatnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین