پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۶۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
با وجود محدودیت‌های جدید کرونایی امکان تردد در ساعت ۹ شب تا ۴ صبح با خودرو‌های شخصی وجود ندارد. اما ممکن است برخی افراد راه‌هایی برای دور زدن این محدودیت در پیش بگیرند.
شعار سال: با توجه به افزایش شیوع کرونا از اول آذرماه محدودیت‌هایی در زمینه تعطیلی مشاغل غیر ضروری در نظر گرفته شد. اما در خصوص خودرو‌ها هم اجازه سفر به شهر‌های مختلف داده نمی‌شود همچنین در داخل شهر هم تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع است. این کار باعث شده میزان رفت و آمد‌ها به شدت کاهش پیدا کند البته جریمه ۲۰۰ هزار تومانی عامل اصلی و نگه دارنده در این زمینه بود.

با وجود تمام این محدودیت‌ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور‌های دنیا هم که وارد قرنطینه به شکل‌های مختلف شده اند یک سری از افراد سعی دارند این محدودیت‌ها را دور بزنند. معمولا از ساعت ۹ شب به بعد برخی از افراد برای تفریح یا به نوعی دور دور با خودروهایشان در خیابان‌ها تردد می‌کردند که حال دیگر این امکان وجود ندارد مگر این که بیخیال ۲۰۰ هزار تومان جریمه شوند!

 بعضی از افراد نسبت به اجاره آمبولانس بدون راننده برای فرار از محدودیت‌ها اقدام می‌کنند. هنوز صحت این خبر مشخص نیست. اما با این وجود احتمال دارد با توجه به این که تردد آمبولانس‌ها در شهر و در هر زمان شبانه روز آزاد است از آن به عنوان یک راه فرار از محدودیت‌ها استفاده شود.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۴آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۳۷۱۵۵، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
وطنم پاره تنم براي چي بايد اين همه مردم ايران به فكر دور زدن قوانين باشن ؟ همه جاي دنيا همينه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
با اين كارها ما نميتونيم كرونا رو جمع كنيم واقعا اين كارها ديگه چيه ابري ملي مون رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
همين كم مونده بود كه مردم دست به اين كارها بزنن واقعا خدايا مارو گاو كن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین