پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
رئیس آب و فاضلاب روستایی بابیان اینکه شخصیت حقوقی من به خاطر حل مشکلات مردم شکل‌گرفته است،گفت: خدمت‌رسانی به مردم تنها ادای گوشه‌ای از جان‌فشانی‌های شهدای گران‌قدر است.

شعار سال: مهندس نوروز افروند مدیر برگزیده نظرسنجی اظهار داشت: براین باورم که در مقابل عظمت مردم و شهدا زبان از خودستایی کوتاه است.

رئیس آب و فاضلاب روستایی بابیان اینکه شخصیت حقوقی من به خاطر حل مشکلات مردم شکل‌گرفته است، اظهار داشت: درعین‌حال که کارهای زیادی درزمینهٔ آب رسانی در شهرستان کلات انجام‌شده است، خوشبختانه توانسته‌ایم بالاترین سطح برخورداری را در سطح استان به خود اختصاص بدهیم.

رئیس آب و فاضلاب روستایی تعیین‌کننده انتها و سطح کیفیت کار را در کنار معیارهای کمی و کیفی اداره را در رأس، مردم دانست و عنوان کرد: باورم این است، هنوز وظیفه و تعهدی بزرگ در این راه داریم چراکه اعتبارات جوابگوی نیازهای به‌حق مردم نیست.

افروند بابیان اینکه سعی بر این است که به‌اندازه توانایی و سهمیه شهرستان اعتبار از استان بگیریم تا مشکلات مردم را یکی پس از دیگری مرتفع سازیم،ابراز کرد:در کنار حل مشکلات با اعتبارات، مردم توقع رفتار و بررسی مشکل و ارائه راهکار مناسب از کارکنان دارند.

وی در تصریح اظهار داشت: وقتی یک نفر از روستا به اداره می‌آید یک روز کاری خود را از دست می‌دهد و کلی کرایه و هزینه می‌کند پس مشکلش حتماً باید با دقت بررسی شود.

رئیس آب و فاضلاب روستایی با این عنوان که تاکنون یک جواب نه پاسخ به ارباب‌رجوع نداده‌ایم چراکه با امید به کمک ما این فاصله را طی کرده نباید باشد بلکه مشکلش کاملاً بررسی شود و کلیه دلایل ایجاد مشکل و راهکارهای حل مشکل و حتی جلوگیری از تکرار ان با توجه به تجربه و اطلاعات همکار برای ارباب‌رجوع تشریح گردد.

افروند با بیان اینکه باورم براین است که هرکسی که ضعیف‌تر و ناتوان‌تر باشد، در احقاق حقش باید احساس وظیفه کارمندان بیشتر باشد،عنوان داشت: زمانی کسانی در خط مقدم جبهه‌ها در مقابل گلوله سینه سپر کرده‌اند تا امروز در ارامش باشیم باید حال ما در این عرصه به وظیفه خودمان عمل کنیم.

رئیس آب و فاضلاب روستایی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم تنها ادای گوشه‌ای از جان‌فشانی‌های شهدای گران‌قدر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کلات نادر، تاریخ انتشار 11 شهریور 95 ، کد مطلب:: www.kalatnader.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین