پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
جُرج گالوی نماینده اسبق مجلس انگلیس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به احتمال ایجاد تنش مابین واشنگتن و تهران در فاصله انتقال قدرت از «دونالد ترامپ» به «جو بایدن» گفت که چنبن اقدامی تنها باعث غرق شدن کشور‌های منطقه و متحدان آمریکا در جنگی جدی خواهد شد و پاسخ ایران نیز کوبنده خواهد بود.
شعار سال: گالوی در ابتدا در پاسخ به احتمال بروز درگیری نظامی مابین آمریکا و ایران در فاصله زمان حال تا انتقال قدرت به «جو بایدن» رییس جمهوری تازه برگزیده‌شده آمریکا گفت: باید بگویم که این خطیرترین حدس ممکن بوده و صدای طبل‌های جنگ قطعا به طور مهیبی بلند و گوش‌خراش است.

وی افزود: اما پرسش‌های مهمی وجود دارد؛ از جمله اینکه آیا کنگره آمریکا اجازه چنین اتفاقی را می‌دهد؟ فرماندهی نظامی آمریکا چطور؟ زیرا چنین اقدامی واجد خطیرترین مسوولیت است؛ اقدامی غیرمسوولانه که در واژگان نمیگنجد.

گالوی در ادامه گفت: این اقدام پوچگرایی محض است که هیچ دستاوردی نخواهد داشت جز غرق کردن کشور‌های منطقه (خاورمیانه) از جمله متحدان نزدیک آمریکا در جدیترین جنگ، زیرا هرگونه حمله به ایران با پاسخ تهران مواجه خواهد شد؛ بسیاری بر این باورند که آن‌ها (ایرانی ها) قبلا روشن کرده اند که اگر چنین حمله ‌های رخ بدهد، بندر دبی، میادین نفتی عربستان و خود اسرائیل هدف مشوک‌های تلافی جویانه ایران قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: اکنون ترامپ یک بار از چنین تصمیمی عقب نشینی کرده و من هم ملتماسانه از او میخواهم که از چنین تصمیمی عقب نشینی کند، زیرا هیچ پیام مثبتی در پی نخواهد داشت و اگر با این برنامه پیش برود، رویداد‌های بد بسیاری رخ خواهد داد.

گالوی در پایان افزود: امیدوارم که نظام قانون اساسی آمریکا و ساختار اداری آن برای توقف چنین اقدام دیوانه‌باری در پایان شوم ریاست جمهوری او، متحد شود.
 
تعداد بازدید : 10

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری مشرق، تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۴۸۶۲۱، mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
0
امیدوارم این ها پاسخ کوبنده ایران رو با تموم وجود درک کنن و بتونیم در این زمینه حالی اساسی بهشون بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین