پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: آسیب‌هایی همچون گرایش به دخانیات، خشونت، سوءمصرف مواد، بزهکاری، اضطراب و افسردگی دانش آموزان را تهدید می کند.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاحیه سند ائتلاف ملی «نماد» که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: باید از فعالیت هایی که در گذشته موفق نبودند یک آسیب شناسی شود.

وی افزود: اقدامات غربالگری، فرآیند محور و همکاری بین بخشی در گذشته وجود نداشت که باید از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای مختلف استفاده کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد: محور اول سند پیشگیری و غربالگری است که اگر شناسایی به موقع انجام گیرد می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.

وی یاد آور شد: این سند در ۷۲ مدرسه، ۶ استان و ۱۲ شهر اجرا می شود که اگر انسجام، ارائه خدمات و مداخلات اجتماعی- روانی به موقع انجام شود موثر است.

محسنی بندپی با بیان اینکه باید مداخلات اجتماعی به‌هنگام باشد، گفت: یکی از ویژگی های سند نماد استاندارد بودن آن است.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت تجربی و علمی که در بهزیستی برخوردار هستیم،با توسعه سلامت و پیشگیری می توانیم محتوای غنی را تدوین کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد:آسیب هایی همچون گرایش به دخانیت، خشونت، سوءمصرف مواد، بزهکاری، اضطراب و افسردگی دانش آموزان را تهدید می کند، امیدواریم نتیجه این اقدام مشارکتی نظام‌مند و هدف‌دار به پیشگیری و کنترل و کاهش آسیب‌ها کمک کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13مهر1395، کدخبر: 3787135: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
بحث آسیب اجتماعی واقعا نیازمند متولی خاص است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین