پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارات هزینه‌ای موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی رقم ۸۵ میلیارد تومان لحاظ شده است.
شعار سال: اعتبارات هزینه‌ای موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در سال ۱۳۹۲ رقم ۹.۷ میلیارد تومان بود. در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ اعتبارات هزینه‌ای این موسسه رقم ۸۵ میلیارد تومان لحاظ شده است. یعنی حدودا ۹ برابر یا نزدیک به ۸۰۰ درصد رشد کرده است.

رئیس فعلی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی روحانی است. پیش از او هم مسعود نیلی ریاست این موسسه را عهده‌دار بود.

این موسسه به علت آن که ساختمانش در منطقه نیاوران تهران واقع است، به موسسه نیاوران موسوم شده و محل پرورش کارشناسان اقتصادی موسوم به نئولیبرال و حامی اقتصاد سرمایه‌داری و بازار آزاد محسوب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 17 آذر 1399، کد خبر: 2136962،  www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
1
0
این موسسات به این فکرنمیکنن که در این روزهای سخت مردم به اقتصاد بیشتر نیاز دارن تا این مسائل؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین