پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
اینکه اعلام می‌کنید در روند صدور برگه جریمه اگر اشتباهی رخ داده باشد، رسیدگی رفع می‌کنیم، گویا کارآمدی لازم را نداشته و صدای شهروند بوشهری را درآورده است. ابتدا از پلیس راهور و سپس استاندار بوشهر، تقاضای رسیدگی داریم.
  شعار سال: لطفا به آقای گراوند استاندار محترم بوشهر بگین راجع به جریمه های تردد در ایام محدودیت کرونایی که توسط دوربین جاده ای ثبت شده (یک میلیون ) و میان میگن اگر اشتباهی در جریمه رخ بده، بعدش هم اصلاح میشه، پاسخ گو باشند.

هفته گذشته با نامه تردد از عسلویه به سمت اصفهان می رفتم که در مسیر، جریمه شدم. پلیس راه می گوید باید بروید اجرائیات راهنمایی و رانندگی شهر خودتان. به اجرائیات بوشهر مراجعه کردم، می گویند به ما ربطی ندارد ، به فرمانداری سر بزنید . به فرمانداری رجوع نمودم ، می گویند به ما ربطی ندارد و نمی شود کاریش کرد . برو قرارگاه راهنمایی و رانندگی. به آنجا رفتم،می گویند اصلا ما در جريان نیستیم؟؟؟

آقای گراوند، لطفا  پاسخگو باشید که چگونه می توان این حجم ناهماهنگی را  اصلاح کرد.  با وجود نامه تردد این میزان مشکل برای من نوعی ایجاد شده است . بنظر شما چند نفر مشکلاتی همانند من در کشور دارند؟؟
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال خلیج فارس
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
بوشهی ها همینطوری هم در زمینه های معیشتی و رفاه زندگی شون مشکل دارن ترو خدا فشار رو مضاعف نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
چی بگیم ولله اصلا ذره ای درک متقابل در زمینه سیاسی اجتماعی بین مردم و مسئولین وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین