پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۱۷۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
رئیس اتحادیه دانشگاه های غیر انتفاعی کشور تصریح کرد: برخی از اساتید به خاطر شلوغی که در کارو فعالیت های علمی خود دارند مطالعه لازم را برای به روز شدن اطلاعات شان ندارند به طوری که موضوعات جدید را در پایان نامه ها نمی دانند.
شعار سال: علی آهون منش رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتفاعی کشور با بیان اینکه باید براساس توانایی هر یک از اعضای هیأت علمی، دانشجوی تحصیلات تکمیلی در اختیار آن‌ها قرار دهند، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل رونق خرید و فروش مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی عدم وقت گذاری اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها برای مطالعه و بررسی مقالات دانشجویان است به طوری که هر پایان نامه با هرکیفیتی توسط اساتید مورد تأیید قرار می‌گیرد.

تعداد دانشجویان هر یک از اساتید بیش از توانایی اعضای هیأت علمی است
 
آهون منش افزود: در حال حاضر بعضی از دانشگاه‌ها تعداد دانشجویانی که به یک استاد در یک ترم تحصیلی می‌دهند بین ۱۷ تا ۲۵ نفر است که تمامی آن‌ها باید به ارائه پایان نامه بپردازند این در حالی است که در طول ۳ ترم تحصیلی تعداد دانشجویان هر یک از اساتید بیش از توانایی اعضای هیات علمی است و نمی‌توانند تمامی پایان نامه‌ها را مورد بررسی قرارداده و زمان کافی برای مقالات بگذارند.

برخی از اساتید مطالعه لازم را برای به روز شدن اطلاعات شان ندارند
 
رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتفاعی کشور تصریح کرد: برخی از اساتید به خاطر شلوغی که در کارو فعالیت‌های علمی خود دارند مطالعه لازم را برای به روز شدن اطلاعات شان ندارند به طوری که موضوعات جدید را در پایان نامه‌ها نمی‌دانند.

نرم افزار وزارت علوم برای جلوگیری از رونق خرید و فروش و کپی کردن پایان نامه
 
آهون منش اضافه کرد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تازگی نرم افزاری را برای جلوگیری از رونق خرید و فروش و کپی کردن پایان نامه‌های دانشجویان معرفی کرده است در واقع اساتید می‌توانند با استفاده از این نرم افزار در مقالات هر بخشی از مقالاتی را که کپی شده است را مشخص کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۷۹۱۶۸، iusnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
دانشگاه ها برای چی باید این همه معضل داشته باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
0
اين ها خودشون هم دارن اقرار ميكنن كه سواد كافي براي حداقل تحصلات تكميلي رو ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
انقدر دانشگاه ها پر از استاد هایی شده که یا پارتی به این کرسی نشستند که وضع کشور به این حال افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین