پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
فرماندار شهرستان خوی گفت: آموزش همگانی نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

شعار سال: حسین سیوانی اصل روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان شهرستان خوی که در محل فرماندار این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقای سطح سلامت در جامعه اظهار کرد: یک سری مهارت ها لازمه یک زندگی مناسب است و این کارگاه آموزشی نیز جزء دوره های لازم و ضروری زندگی محسوب می شود.

وی افزود: شهرستان خوی به علت فقر آموزشی در معرض بسیاری از آسیب ها قرار دارد و در زمینه هایی از جمله کنترل خشم و جلوگیری از طلاق نیاز به آموزش احساس می شود.

فرماندار خوی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی تک متغیره نیست و به موضوعات متعددی مرتبط می شود، گفت: جامعه امروزی از لحاظ فرهنگی در حالت برزخ قرار دارد و یک گسست فرهنگی رخ داده، به صورتی که فرهنگ و سنت های گذشته را خواسته یا ناخواسته به دست فراموشی سپرده ایم و اقتضائات آینده نیز در جامعه نهادینه نشده و برای آن برنامه ریزی نکرده ایم.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی دوره گذر است و می تواند از نظر فرهنگی برای چند نسل آسیب رسان باشد، افزود: پیشگیری و کنترل بر اساس مبانی انسانی از وظایف ما در شرایط و حالت گذار محسوب می شود و یکی از روش های کنترل نیز، آموزش و مهارت افزایی است.

وی در ادامه بر دعوت از افراد اثربخش جامعه در این کارگاه ها تأکید کرد و خواستار ترویج مطالب آموزشی در بین جامعه هدف شد.

کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان با هماهنگی دفتر امور زنان و خانواده فرمانداری و با حضور عفت السادات مرقاتی خوئی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از 27 آبان ماه به مدت چهار روز در شهرستان خوی برای زنان متاهل خانه دار، کارمند و دختران برگزار می شود.

شهرستان 354 هزار نفری خوی در 134 کیلومتری شمال ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 23 آبان 1394، کد مطلب: 81837919 (4986237):www. irna.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین