پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
ارگان اطلاع رسانی دولت در خبری از شرکت بیش از یکصد هزار مهاجر افغانستان مقیم مشهد در تشییع رئیس جمهور خبر داد.

شعارسال: ارگان اطلاع رسانی دولت در خبری از شرکت بیش از یکصد هزار مهاجر افغانستان مقیم مشهد در تشییع رئیس جمهور خبر داد. این خبرگزاری نوشت: بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی بیش از صد هزار نفر از جامعه اتباع و مهاجرین افغانستانی اهل سنت و شیعه، دوشادوش مردم مشهد، داغدار شهدای راه خدمت بودند و در مراسم تشییع و تدفین خادم الرضا (ع)، رئیس جمهور رئیسی و همراهان ایشان شرکت کردند.

شرکت بیش از ۱۰۰ هزار مهاجر افغانستانی مقیم مشهد در تشییع رئیس جمهور

حسین شرافتی راد در مراسم پیش از تشییع و در محل حسینیه هراتی‌های مشهد و در حضور هزاران نفر از جامعه اتباع و مهاجر افغانستانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای راه خدمت به خصوص رییس جمهور شهید، بر ادامه راه این عزیزان تاکید کرد.

وی گفت: تشکیل سازمان ملی مهاجرت به عنوان یکی از اقدامات مهم و یادگاری‌های شهیدِ جمهور است و این اقدام نشان از حسن توجه شهید آیت الله رییسی به اتباع و مهاجرین کشور داشته و نقطه عطفی در ساماندهی موضوع اتباع خارجی است.

بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به ۴۰۰ هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آن‌ها در سامانه "سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 4خرداد1403، کدخبر: 187365، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین