پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
رائفی پور با بیان صحبت هایی که با دو رویکرد افشاگری و یا طرح سوال و دغدغه قابل تفسیر است، به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور پرداخت. وی با تاکید اذعان داشت که خلبان بالگرد بسیار فرد ماهری بوده و قابل اعتماد مقامات برای پروازهای خاص هم محسوب می شد. رائفی پور در انتها ویدئوی خود ، با زیر سوال بردن روندهای بررسی چنین سوانحی بیان داشت که این حادثه در مکانی نزدیک به سانحه هواپیمای شهید کاظمی اتفاق افتاده است. شهید مخلصی که اگر حضور می داشت، با توجه به توانمندی های خود، قطع به یقین فرمانده سپاه می بود.

شعارسال: علی‌اکبر رائفی‌پور، مدیر موسسه مصاف و فعال سیاسی بیان داشت که من خیلی صبوری کردم، هیچی نگفتم، یعنی واقعاً عرض می‌کنم، چون شرایط کشور را خیلی خاص می‌دیدم. چون می‌دیدم بعضی از تئوری‌های توطئه دارد مطرح می‌شود؛ که آقا این کار اسرائیلی بوده و کار کی بوده. اساساً کار کی می‌توانست باشد؟ من حالا همۀ این‌ها را بررسی می‌کنم، عرض می‌کنم خدمت تان. یعنی کسانی که این‌کاره بودند من با آن‌ها تماس گرفتم، با چندین خلبان خودم به شخصه صحبت کردم. از خلبان‌های ارتش، سپاه، خلبان‌هایی که حالا در فضای نظامی نیستند، خب برای آن‌ها هم سؤال بود؛ یعنی برای خودشان عجیب بود که آقا چطور هچین اتفاقی ممکن است! یعنی آن هلی‌کوپتر دستگاه فرستنده‌ای ندارد؟ جی‌پی‌اسی ندارد؟ خیلی حرف‌ها هست.
برخی از رسانه‌های بیگانه مدعی شده اند که منظور رائفی پور، اشاره به احتمال توطئه توسط یک نامزد خاص انتخابات ریاست جمهوری بوده است. موضوعی که به هیچ وجه نمی‌توان رد پای مستقیم آن را در صحبت‌های رائفی پور دید و همچنین بنظر می‌رسد که بحث کردن و حتی گمانه زنی در خصوص آن هم در فضای انتخاباتی جایی نداشته باشد. حداقل مطمئن هستیم تا زمانی که سایه ولایت حضرت آقا در این مملکت برقرار است، تصور چنین موضوعاتی بیشتر به تخیل و تخریب شباهت دارد تا واقعیت.

درباره سقوط بالگرد رئیس‌جمهور: خیلی صبوری کردم تا چیزی نگویم! + شهید کاظمی اگر می بود، قطع به یقین فرمانده سپاه بود

تعداد بازدید : 5

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

 

قوه قضائیه اعلام کرد که در روزهای اخیر علی اکبر رائفی‌پور مطالبی را در فضای مجازی منتشر کرد که با توجه به گزارش ضابطین پرونده‌ای با عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برای نامبرده تشکیل شده است. در پی گزارش ضابطین صبح امروز دادستانی تهران وی را با عنوان اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی احضار کرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
می خواد درباره قالیباف مثلا افشاگری کنه؟ غلط کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین