پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۱۸۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
شرکت بیمه معلم نام دو عضو خود را ترکیب هیات مدیره حذف کرده و به این ترتیب اکنون فقط محمد ابراهیم تحسیری، غلامرضا حیدری کرد زنگنه و سید عمادالدین قاضوی هیات مدیره این شرکت را می‌گردانند.
شعار سال: صورت‌های مالی شش ماهه سال جاری بیمه معلم در حالی با اسم هیات مدیره پنج نفره منتشر شده که این شرکت نام دو نفر از اعضای هیات مدیره را از سایت خود حذف کرده است. اوایل امسال خبر رسید که حسام معتضدیان قمی، عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت بیمه معلم از این ترکیب خارج شده، اما از جایگزین او خبری نبود. اکنون، اما خبر استعفای محمد رضا سمیعی نایب رئیس و عضو غیر موظف این شرکت نیز به گوش می‌رسد. در حالی که هنوز از قبول شدن این استعفا خبر منتشر نشده است. روابط عمومی بیمه معلم مدتی است نام او را از فهرست اعضای هیات مدیره حذف کرده است.

سمیعی نماینده شرکت سرمایه گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بیمه معلم بود که از اواخر سال ۹۷ به این شرکت وارد شد. آنچه موجب تعجب است این است که صورت‌های مالی شش ماهه نخست امسال شرکت بیمه معلم نه تنها نام محمدرضا سمیعی را به عنوان عضو هیات مدیره در خود جای داده، بلکه نام حسام معتضدیان قمی را نیز به عنوان عضو هیات مدیره منتشر کرده است.

دو عضو پنهانی در هیات مدیره شرکت بیمه معلم
آنطور که از اطلاعات موجود در سایت بیمه معلم می‌توان دریافت، اکنون فقط محمد ابراهیم تحسیری، غلامرضا حیدری کرد زنگنه و سید عمادالدین قاضوی هیات مدیره این شرکت را می‌گردانند. حسابرس صورت‌های مالی این شرکت همچنین در پیوست مربوط به عدم رعایت قوانین، به موضوع عدم افشای نحوه جبران خدمات، اعطای پاداش و مزایای هیات مدیره اشاره کرده است.
دو عضو پنهانی در هیات مدیره شرکت بیمه معلم
بر اساس ماده ۱۲ آیین نامه حاکمیت شرکتی، مؤسسه بیمه موظف است نحوه جبران خدمات، اعطای پاداش و سایر مزایای هیات مدیره و هیات عامل را طبق مقررات مربوط افشا کند. پیشتر و در صورت‌های مالی سال ۹۷، این شرکت میزان حقوق و مزایای پرداختی خود به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را افشا کرد، اما پس از بازتاب‌های رسانه‌ای، در صورت‌های مالی سال ۹۸ این موضوع پنهان شد که از همان زمان مورد اعتراض حسابرس قانونی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از رویداد ۲۴، تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۴۴۰۵۴، rouydad24.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بیمه معلم هم هیچ خیری برای بچه های اموزش و پرورش نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
بیمه معلم در ایران باید خیلی بهتر از این ها عملکرد از خودش نشون میداد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین