پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۰۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
جریانی در یک نهاد خاص، با صدای یک فعال رسانه‌ای قصد تخریب مشهود ذوالنوری را دارد. اینکه یک نماینده در یک شرکت سهامی در شرایط نمایندگی باشد می‌تواند تخلف باشد، اما علت قبرشکافی از گذشته برای چیست؟
شعار سال: یک فعال سیاسی شب گذشته در توییترش خبر داده است که مجتبی ذالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی رئیس شرکت "ایده‌پژوهان امیرپارسا" به آدرس کرج میدان‌آزادگان هم است.

در توییت فرید مدرسی آمده است که نامبرده به دنبال انبوه‌سازی، ساخت اتوبان و فرودگاه، آسفالت‌ریزی، صادرات و واردات، شرکت در مناقصات و مزایدات، اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی (ال‌سی) و... است.

به گزارش دیده بان ایران، پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از این است که در روزنامه رسمی هم مجتبی ذالنوری به عنوان رئیس هیئت مدیره از ۱۳۹۳/۱۱/۸ ذکر شده است.

همچنین گفتنی است تاسیس شرکت سهامی خاص ایده پژوهان امیر پارسا درتاریخ ۰۸/۱۱/۱۳۹۳ ثبت شده است.

موضوع شرکت: اجرای کلیه امور عمرانی و پیمانکاری شامل ابنیه اعم از فلزی و بتنی، ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری، ورزشی، اجرای دکوراسیون‌های داخلی و نما‌های بیرونی ساختمان مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه‌های انبوه سازی، اجرای پروژه‌های راه سازی شامل اتوبان ها، بزرگراه‌ها آزاد راه، راه‌های اصلی و فرعی راه‌های روستایی و دسترسی، خطوط و را ه‌های ریلی، ساخت باند فرودگاه ها، گاردریل بندی، آسفالت ریزی، اجرای پرو ژه‌های آب شامل سد ساری، تونل سازی پل سازی بنادر، سوله احداث تاسیسات فنی ساختمان و کارگاه انتقال خطوط (آب، برق، گاز) ساخت شبکه‌های آبیاری و زهکشی، طراحی و نصب و اجرای امور تاسیساتی شامل الکتریکال و مکانیکال شامل کلیه سیستم‌های الکترونیکی و انواع تابلو‌های برق‌های صنعتی و اتوماتیک و تاسیسات برقی اعم از اتوماسیون‌های صنعتی، کابلکشی صنعتی و ساختمانی، نب و راه اندازی موتور‌های قدرت، تامین نگهداری فنی و احداثشبکه برق و تاسیسات برقی و مکانیکی، اجرای شبکه‌های توزیع نیرو و کلیه پروژه‌های فشار قوی، ضیف، متوسط مشتمل بر خطوط پست، تعیرات پیشگیرانه در انواع تاسیسات الکتریکال و مکانیکال. اجرا تعمیر نگهداری فنی و بازسازی انواع آسانسور، پله برقی راه بندها، درب‌های برقی آیفون‌های تصویری و سیستم‌های روشنایی و تهویه صنعتی و خانگی و اداری، سیستم‌های کنترل هوشمند، تهیه و توزیع قطعات و ملزومات مربوط به صنعت الکتریکال و مکانیکال. انجام بازاریابی (غیر هرمی، غیر شبکه وغیر الکترونیک) انجام وایجاد کلیه امور خدمات شهری و فضای سبز و کانال کشی و امور باغبانی، خدمات شهری شامل جدول کشی رنگ آمیزی المان‌های شهری. خرید فروش و صادرات و واردات کلیه کالا‌های مجاز بازرگانی. شرکت در مناقصات و مزایدات و عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی. اخذ وام و تسهیلات ریالی و ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی (ال سی) از کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی. اخذ و اعطای نمایندگی از شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی، شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی تخصصی و غیرتخصصی داخل و خارج از کشور.

اولین مدیران شرکت: آقای محمد اسدیان با کدملی ۲۹۳۸۷۳۸۷۱۴ به سمت نایب رئیس هیئت مدیره ـ آقای مهدی اسکندری با کدملی ۱۵۲۰۲۵۴۰۰۸. به سمت عضو هیئت مدیره آقای کسری بازیاری با کدملی ۲۵۷۲۵۶۱۲۱۲ به سمت عضو هیئت مدیره آقای مجتبی ذوالنوری با کدملی.۳۹۳۰۸۰۵۲۷۸ به سمت رئیس هیئت مدیره آقای سعید حاجی حسین عطار با کدملی ۰۰۸۰۱۳۵۲۱۸. به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره ـ خانم آزاده یار محمدی با کدملی ۰۳۲۱۷۳۶۸۰۱. به سمت عضو هیئت مدیره برای مدت دو سال انتخاب گردیدند.

دارندگان حق امضا: کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور شرکت با امضای آقای مجتبی ذوالنوری به سمت رئیس هیئت مدیره و آقای محمد اسدیان به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و آقای سعید حاجی حسین عطار به سمت مدیرعامل همراه بامهر شرکت و اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل همراه با مهر شرکت معتبر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: 29 آذر 1399، کد خبر: 97812،  www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
این ها عادت دارن که تا نزدیک به انتخابات میشه پته همدیگرو بریزن رو اب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
اینکه این همه رسانه ها کمک به رو کردن دست برخی از نماینده ها و مسئولین کردن جای تشکر داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
مردم از اينكه دم انتخابات به قول دوستمون پته نماينده ها روي اب ريخته ميشه عاصي هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین