پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر تا سقف ۲۰ امتیاز ویژه برای استخدام نیرو‌های پرستار شاغل در بخش‌های کرونایی در نظر گرفته شده است.
شعار سال: سعید لک، معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت وگویی انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.
اعطای ۲۰ امتیاز ویژه به پرستاران در بخش‌های کرونایی

بر اساس آخرین تصمیمات گرفته شده پرستاران شرکتی که در بخش‌های کرونایی مشغول به ارائه خدمات مراقبتی از بیماران کووید۱۹ هستند از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

تا سقف ۲۰ امتیاز برای استخدام نیرو‌های پرستار شاغل در بخش‌های کرونایی در نظر گرفته شده است.

مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی پرستار صادر شده است

یکی از مشکلات مهم بحث کمبود شدید نیروی پرستار در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه و معاونت توسعه وزارت بهداشت، مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی پرستار صادر شده است.

دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد ۷ هزار پرستار از محل مجوز‌های قبلی در دی ماه سال جاری منتشر می‌شود و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بیش از ۶۰ هزار پرستار کرونا گرفته اند

در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نیروی پرستار در بخش‌های دولتی و غیر دولتی به بیماری کرونا مبتلا شده و پس از بهبودی به زنجیره خدمت بازگشته اند.

تاکنون حدود ۱۰۰ نفر در راه خدمت به مردم و مراقبت از بیماران کرونایی شهید شده اند و این نشان می‌دهد که پرستاران آگاهانه خدمت به مردم را انتخاب کرده اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برخط نیوز، تاریخ انتشار: 29 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:160845343192، barkhat.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
با شعار نميشه اين كارهارو پيش برد بايد اقدامات به موقع و در خور پرستاران انجام بديم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
از 60 هزار پرستاري كه كرونا گرفتن صد نفر فوت كردن؟ بعيد ميدونم امارشون درست باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین