پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران گفت: میزان حقوق دریافتی پرستاران فعال در بخش کرونا به هیچ وجه با میزان زحمات آن‌ها و سختی کارشان مطابقت ندارد.
شعار سال: آرمین زارعیان رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، اظهار کرد: جنس و فرم لباس‌های پرستاران و کادر درمان فعال در بخش کرونای بیمارستان‌ها بر اساس استاندارد‌های تایید شده کارشناس‌ها صورت می‌گیرد و کار کردن با لباسای فوق بسیار سخت است.

وی اضافه کرد: الزامات لباس‌های پرستاران شاغل در بخش کرونا به گونه‌ای است که قابل تغییر نبوده و خود پرستاران هم استفاده از این لباس‌های خاص در محیط شغلی خود را پذیرفته‌اند و تنها خواسته آن‌ها این است که متناسب با زحمتی که با انجام این کار سخت و طاقت فرسا متحمل می‌شوند مورد توجه مسئولان بالادستی خود قرار بگیرند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران یادآور شد: متاسفانه باید بگویم که مطابق با سختی کاری که پرستاران در حال حاضر با آن روبرو هستند، مورد تکریم و تمجید واقع نمی‌شوند و از طرفی حقوق دریافتی آن‌ها نیز با این کار سخت هماهنگی ندارد.

مسئولان خود را به جای پرستاران بگذارند

زارعیان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر یکی از مسئولان تصمیم گیر حوزه پرستاران که تا کنون بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز فوق العاده ویژه پرستاران را به آن‌ها پرداخت نکرده‌اند، خودشان را نه یک شیفت کاری که تنها یک ساعت به جای پرستاران، در لباس فرمی که در بخش کرونا بر تن دارند را به تن کرده و کمی از سختی کار آن‌ها را درک کنند.

وی همچنین یادآور شد: نمیتوان بیرون از گود ایستاد و سختی کار پرستاران را نادیده گرفت و با اظهارنظر‌های غیر کارشناسی در مورد مسائل و مشکلات پرستاران نظر داد و این قشر زحمتکش بیشتر از هر چیز دیگری به قدردان بودن مسئولان و جلوگیری از نادیده شدن تلاششان نیاز دارند.

نظارت بر استاندارد بودن لباس پرستاران بخش کرونا با وزارت بهداشت است

زارعیان تصریح کرد: استاندارد لباس پرستاران و سایر پرسنل کادر درمان بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است و در حال حاضر با فعالیت شرکت‌های شناخته شده خیلی مشکل خاصی در تهیه و موجودیت ماسک و گان و سایر ملزومات این چنینی نداریم.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران اضافه کرد: خرید تجهیزات پزشکی ویژه کرونا از شرکت‌های معتبری صورت می‌گیرد که اقلام و ملزومات فرم پرسنل فعال در بخش کرونای بیمارستان‌ها را مطابق با استاندارد‌ها تولید می‌کنند.

وی تاکید کرد: فاصله گذاری اجتماعی و حفظ فاصله‌های استاندارد تعیین شده، شستن مرتب و مستمر دست‌ها و همچنین زدن ماسک ۳ اقدام مهمی هستند که سایر افراد باید برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا آن‌ها را رعایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار ۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۹۹۸۶۵، snn.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین