پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
بنا بر اخبار دریافتی منصوره رنجبر سرپرستار بیمارستان پاستور نو مشهد که به خاطر معوقات خود و همکارانش اعتراض کرده بود با تصمیم اعضای هیأت مدیره بیمارستان از مسئولیت سوپروایزری معلق شد. افکار عمومی و رسانه‌ها معتقدند که چنین برخوردی نه در شان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است و نه حق خانم منصوره رنجبر می‌باشد، آقای عین الهی، لطفا با قید فوریت مداخله در بحران کنید.
‏شعار سال: در ویدیویی که از او در فضای مجازی منتشر شده می‌گوید: هیچ کس خبر ندارد ما در بیمارستان چه می‌کشیم. وزارت بهداشت بابت کرونا هیچی به پرسنل نداد. او می‌گوید «یک ماه با حقوق ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی من زندگی کنید. اول جواب ما را بدهید تا بتوانیم جواب مریض‌ها را بدهیم».

تعداد بازدید : 1119


آقای وزیر بهداشت، پاسخ گلایه‌ها و اعتراض همراه با ناله منصوره رنجبر، نمی‌تواند کنار نهادنش از سوپروایرزی باشد
 
 
نتیجه آخرین پیگیری ماجرای پرستار پاستورنو / مدیران باید نقدپذیر باشند

مدیر روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با یک رسانه اظهارکرد: پرستار بیمارستان پاستور نو اعتراض خارج از ادبی انجام نداده و حق با این پرستار است.

صیقلیان گفت: هرچند این پرستار اخراج نشده، اما دانشگاه علوم پزشکی پیگیر بازگشت او به جایگاه شغلی قبلی اش است.

وی تاکید کرد: به محض اطلاع از این اتفاق در مرحله اول بررسی شد تا روند ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان دچار اختلال نشود و خوشبختانه خدمت رسانی به خوبی در جریان بود.

وی گفت: آخرین خبر از ماجرای پرستار این بیمارستان اینکه رایزنی برای بازگشت وی انجام شده، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است!

صیقلیان با بیان اینکه برای جابجایی این پرستار از سوپروایزری به پرستاری دلیل علمی و فنی از سوی بیمارستان ارائه نشد، ادامه داد: مدیران بیمارستان‌ها باید تحمل خود را نسبت به انتقادات بالا ببرند.

وی تاکید کرد: خانه پرستار به عنوان تشکل صنفی پرستار باید نسبت به مطالبه گری‌های صنفی و این ماجرا ورود پیدا می‌کرد.

صیقلیان ادامه داد: این بیمارستان بخش خصوصی است و ورود معاونت درمان به این ماجرا از وظایف تعریف شده ما نیست و دخالت محسوب می‌شود، اما از جهت اهمیت موضوع و برای احقاق حق این پرستار پیگیری‌ها انجام و ادامه خواهد داشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرآرا نیوز، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۱۸۴۶۲، www.shahraranews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
1
0
با خروج این پرستار از کشور، دکتر بهروز افتخارزاده خجالت نکشید؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
1
1
درود برشرف شما که تواین بیماری شماها از جان مایه گذاشتید وکسی قدر دان شما عزیزان نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین