پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تند علیه آذری جهرمی مطالبی را بیان کرد.

شعار سال: علی قلهکی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «جهرمی و کله‌شقیِ روزهای آخر مدیریتش!» نوشت:

چند روز قبل بود که لایو وحشتناک یک بلاگر خانمِ ساکنِ ترکیه با یک نوجوان پسر ۱۴ ساله‌ی ساکن ایران پخش شد. مطالب بیان شده داخل این لایو به‌قدری تکان دهنده و البته قابل پیش بینی بود که جهرمی بلافاصله در مصاحبه‌ای توپ را در زمین منتقدان خود انداخت و تلویحا این ویدئو را دستپخت مخالفان خود برای زدن اینستاگرام نامید.

“جهرمی” امروز هم تمام توان خود را برای هُل دادن مخاطبان بازی فینال لیگ باشگاه های آسیا به سمت اینستاگرام، صرف کرد. (بحثِ این مطلب فارغ از خوبی یا بدی کنار گذاشتن فردوسی پور از صداوسیماست.)

این در حالیست که هم تلوبیون و هم روبیکا اقدام به پخش زنده فینال جام باشگاه های آسیا کردند و وزیر ارتباطات ما که در سال ۹۶ با وعده و وعیدِ ساماندهیِ فضای مجازیِ رها، از سیستم اطلاعاتی کشور راهی صندلیِ یک وزارت ارتباطات شد و قول داده بود فازهای جدی شبکه ملی اطلاعات را یکی‌پس از دیگری تکمیل و تحویل دهد، بوقچی یک‌پلتفورم خارجی که هیچ تعهدی به ایرانی‌ها _علی رغم سرویس‌های فراوانِ ایران_ندارد، شد.

کاش آقای جهرمی که این روزها ناامید از شرکت در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ هست، برای باقی ماندن در سامانه مدیریتی کشور و جبران گزارش غلط خود در زمینه شبکه ملی اطلاعات، حداقل برای دیدن بازی پرسپولیس و دادن یک چراغِ سبز به نظام، پهنای باند نت داخل کشور را برای روبیکا و تلوبیون رایگان می‌کرد، نه اینکه وارد دعوای یک مدیر با یک مجری شود!

علی رغم همه اینها باز هم “تلوبیون” و “روبیکا” نسبتا مخاطب بالایی را داشتند که متاسفانه مورد بی‌مهری وزیر ماجراجوی ارتباطات قرار گرفت.

باشد که “جهرمی” _احتمالا بعد از خرداد ۱۴۰۰_ پند‌ گیرد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انصاف نیوز، تاریخ انتشار: 29 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:273438، ensafnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
واقعا جاي تاسف داره كه علت اينكه مردم بازي رو از اينستا تماشا كردن رو جهرمي بدونيم!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین