پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۱۸۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
آمریکا از سلطه‌ی دلار بر معاملات جهان سوء استفاده میکند و آن را ابزاری برای تحقق خواسته هایش کرده است. تحریم‌ها و تنش‌هایی که در این سال‌ها آمریکا با سایر کشور‌ها داشته است باعث شده تا آن‌ها به سمت دلارزدایی بروند. ایران نیز برای اثرپذیری کمتر از تحریم‌ها و تقویت پول خود باید به سمت سوآپ ارزی و معامله با پول ملی خود برود.

شعار سال: سوآپ نوعی قرارداد برای معاوضه جریان نقدی در آینده است و راهی است که طبق آن کشورها می توانند بجای دلار با یورو ، با ارز ملی خود معامله داشته باشند و آن را تقویت کنند . چین ، روسیه ، هند ، ترکیه ، نیجریه و کشورهای دیگر در این مسیر قدم برداشته اند و عاقلانه ترین کار برای ایران نیز قدم برداشتن در این مسیر است .

آمریکا از سلطه ی دلار بر معاملات جهان سوء استفاده میکند و آن را ابزاری برای تحقق خواسته هایش کرده است.تحریم ها و تنش هایی که در این سال ها آمریکا با سایر کشور ها داشته است باعث شده تا آن ها به سمت دلارزدایی بروند.ایران نیز برای اثرپذیری کمتر از تحریم ها و تقویت پول خود باید به سمت سوآپ ارزی و معامله با پول ملی خود برود.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تحلیلی خبری فتن

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
این همه راه جلوی پای اقتصاد مریض و بیمار ایران هست باز هم این ها نمیخوان به روی خودشون بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین