پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
دبیر کمیته راهبری موتور جستجوهای بومی از برگزاری ۲ رویداد استارتاپی مرتبط با این صنعت، خبر داد و گفت: رویداد پژوهش و نوآوری باز و رویداد کارآفرینی به صورت ۲ رویداد مکمل برگزار می‌شوند.

شعار سال: علیرضا یاری، اظهار داشت: جویشگر (موتورجست‌جو) تنها یک ابزار جستجو و ارائه داده نیست. بلکه مجموعه‌ای از ابزارها است که با ارائه خدمات متنوع و جذاب در قالب یک وب‌گاه منجر به جذب بیشتر کاربران و تاثیر در زندگی آنان می‌شود و از تعامل با کاربران کسب درآمد می‌‌کند.

دبیر کمیته راهبری موتور جستجوهای بومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری 2 رویداد استارتاپی درباره موتورجست‌جوهای بومی، توضیح داد: رویداد کارآفرینی در طرح جویشگر بومی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌‌شود که هدف از این رویداد، شناسایی ایده‌های برتر، کارشناسان، متخصصان و تیم‌های علاقمند به فعالیت در زمینه محتوا و خدمات جویشگرهای بومی است.

به گفته وی، این رویداد از روز پنج‌شنبه 15 مهرماه 1395 به صورت آنلاین در دو مرحلهآغاز شده و تا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه 1395 ادامه دارد. برای امکان شرکت از سراسر کشور برگزاریاین رویداد برای نخستین بار به صورت مجازی است.

یاری توضیح داد: رویداد چالش پژوهش و نوآوری باز نیز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی در این باره انجام خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 مهر 95 ، کد مطلب: 13950712001166:www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین