پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت محصولات این شرکت با بازار تفاوت اندکی دارد.
شعار سال: مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.

او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بود از رده خارج می‌شوند.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

او گفت: موضوع شماره گذاری محصولات سایپا مطرح بود که حدود ۳ ماه است شماره گذاری متوقف شده و اکنون با پیگیری‌ها این خودرو‌ها شماره گذاری خواهند شد و طی دیروز و امروز یک هزار و ۵۰۰ خودرو شماره گذاری شده است.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: امروز برای ۱۹ هزار خودرو قرعه کشی را برگزار خواهیم کرد و مردم با زمان تعیین شده ۵ روز کاری می‌توانند وجه لازم را تکمیل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۷۶۱۷۴۶۷، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
بستگي داره منظورتون از تفاوت اندك چي باشه واقعا چيزي كه الان ما داريم مي بينيم يه چيز ديگه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
اينكه الان بايد راضي باشيم و خداروشكر كنيم يه طرف اين مسئولين سايپا نميخوان براي محصضولاتشون شرمنده باشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
كاهش قيمت خودرو در ايران نيازمند اين مساله ست كه مردم نظارت داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین