پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
شهرداری در سال جاری بودجه مصوب یک میلیارد و 600 میلیونی دارد که 60 در صد از این بودجه صرف امور جاری و 40 درصد صرف امور عمرانی می شود. با این 40 درصد تنها می شود چند کوچه را آسفالت کرد.
شعارسال: نظام عبدالحسین زاده شهردار شاندرمن در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز، با اشاره به کلنگ زنی پارک جنگلی در دوره های پیشین شهرداری، گفت: متاسفانه علی رغم کلنگ زنی ها اقدامی صورت نگرفته و تمامی اسناد در خصوص احداث پارک جنگلی ابطال شده بود. اما در دوره جدید ما مجددا پیگیر کار شدیم و توانستیم قراردادهای لازمه را تنظیم کنیم.

عبدالحسین زاده ضمن اشاره به فرصت های گردشگری شاندرمن، اظهار داشت: استخر شاندرمن فرصت بسیار عالی برای جذب گردشگر است که در این راستا طرح های گردشگری منحصر بفردی تدوین کرده ایم که بعلت عدم تخصیص اعتبار لازمه فعلا اجرایی نشده است. بر اساس طرح تدوین شده وسط استخر یک رستوران چوبی با مساحت 360 مترمربع به همراه آلاچیق های تفریحی احداث خواهد شد. البته کارهایی از جمله بهسازی حاشیه های استخر، ساخت سرویس بهداشتی، نصب صندلی و یکسری کارهای اولیه این چنینی صورت گرفته است.

شهردار شاندرمن در پاسخ به سوال خبرنگار ماسال نیوز در خصوص حقوق معوقه پاکبانان شهرداری در ماه های اردیبشهت و خرداد، با بیان اینکه شهرداری در قبال پاکبانان مسئولیتی نداشته و مسئولیت پرداخت با شرکت خصوصی طرف قرار داد با شهرداری است، گفت: با این حال حقوق معوقه ای وجود ندارد و حقوق این عزیزان در ماه های اخیر تماما پرداخت شده است. شهرداری حقوق مربوطه را به حساب شرکت طرف قرار داد واریز می‌کند و مسئولیت پرداخت حقوق کارگران با شرکت پیمانکار است.

وی افزود: اضافه کاری ها البته جز وظایف شهرداری نیست و به صورت معمول در همه ادارات به صورت سه تا چهار ماهه پرداخت می شود. اضافه کاری های مربوط به پاکبانان هم به مرور در حال پرداخت هستیم. سنوات مربوط به این عزیزان هم پرداخت شده است.

عبدالحسین زاده، ضمن برشماری عملکرد مالی خوب شهرداری شاندرمن در دوره رکود فعلی، خاطر نشان کرد: در شرایطی که اغلب شهرداری ها به علت وضعیت بودجه ای قفل شده اند شهرداری شاندرمن در وضعیت خوبی به سر می برد و علی رغم عدم همکاری مردم در پرداخت عوارض ها و کاهش محسوس ساخت و سازها در شهر، پرسنل حقوق معوقه ای ندارند.

وی با اشاره به انتقادها در خصوص عدم پر کردن چاله و چوله های آسفالت معابر، گفت: بودجه شهرداری محدود است. شهرداری در سال جاری بودجه مصوب یک میلیارد و 600 میلیونی دارد که 60 در صد از این بودجه صرف حقوق پرسنل و خرج های جاری و 40 درصد صرف امور عمرانی می شود. با این 40 درصد بودجه سالیانه شهرداری، تنها می شود چند کوچه را آسفالت کرد. در حالی که اگر بر اساس انصاف به عملکرد شهرداری نگاهی کنیم می بینیم که در همین سال گذشته بالای یک میلیارد تومان بودجه صرف آسفالت معابر و خیابان ها در شاندرمن شده است.

عبدالحسین زاده با اشاره به قیمت بالای آسفالت؛ اظهار داشت: تنها خیابان شهید نیکان بالغ بر 100 میلیون تومان برای شهرداری هزینه در برداشت. پیگیری‌های شهرداری در سال گذشته از وزارت راه منتج شد به این که شهرداری شاندرمن تنها شهرداری ای بود که توانست آسفالت رایگان دریافت کند. برای شهرداری ماسال هم آسفالت رایگان را ما گرفتیم. ما توانستیم حدود 534 تن آسفالت از وزارت راه و شهرسازی دریافت کنیم که اغلبش به صورت رایگان تمام شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395، کدخبر: 842772، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
مبارک باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین