پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۹۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کانال تلگرامی رسانه مکتوبات به نقل از یک شهروند ادعا کرده که امام جمعه جدید ایلام و سپس مدعی العموم برای فور وارد یک پیام شاکی او شده اند. متن را بشکل کامل برای شهروندان منتشر می‌کنیم و منتظر توضیحات روشنگر امام جمعه محترم ایلام در این خصوص هستیم. در صورت عدم دریافت توضیحات و روشنگری افکار عمومی، داستان بشکل مستقل توسط رسانه دنباله گیری خواهد شد و اطلاع رسانی به مراجع ذی ربط صورت خواهد پذیرفت.

شعار سال:انعکاس توضیحات رسانه مکتوبات و ادعای شهروند ایلامی، به معنای تائید صحبت ها نبوده و به جهت اهمیت موضوع برای افکار عمومی و ایفای نقش حرفه ای رسانه ، منعکس شده است. مسلما باید منتظر توضیحات آقای کریمی تبار هم باشیم. در صورت عدم دریافت توضیحات روشنگر و به جهت ایفای نقش حرفه ای رسانه، موضوع بشکل مستقل به نهادهای ذی ربط منعکس شده و پیگیری های لازم در این خصوص بعمل خواهد آمد.

امام جمعه جدید ایلام حجه الاسلام کریمی تبار که بعد از برکناری حجه الاسلام لطفی معروف به امامت جمعه این شهر رسیده، از یک کاربر بینوا به جرم فوروارد کردن مطلب یک کانال به نام گفتمان رهبری شکایت کرده.

داستان هم این طور بوده که پلیس فتا در خدمت امام جمعه محترم‌، رفته آی پی اینترنت خانه این فرد را پیدا کرده و برایش شکایت نامه امام جمعه را ارسال کرده که چرا از یک کانال که در نقد امام جمعه مطلب نوشته، به فلان گروه تلگرامی مطلب فوروراد کردی!

می بینید عجب وضعیتی است. واقعا باور کردنی است؟! جالب است همین امام جمعه چند وقت پیش روی منبر از بالارفتن تحمل مسوولان برای نقد پذیری داد سخن سر داده بوده!

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی مکتوبات

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اينم از قوانين فشل ايرتن در حوزه فضاي مجازي كه ديگه داره كم كم گندش در مياد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
اگر همچين چيزي واقعيت داشته باشه بايد به سمع و نظر خود امام جمعه هم برسه شايد مشاورينش دارن اشتباه ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
پشت سر امام جمعه ها كه حرف زياده ايشالله اين مورد هم حل و فصل ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین