پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
چین اعلام کرد به گروهی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت مجوز داده است تا روز‌های آینده برای تحقیق درباره منشا شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر کنند. پیش از این، چین بنا به دلایلی از جمله آماده نبودن ویزا و نامشخص بودن برنامه این گروه، به آنان مجوز نداده بود. همزمان سازمان بهداشت جهانی هم تایید کرد که گروه متخصصان بین المللی از ۱۴ ژانویه /۲۵ دی/ کار خود را در چین آغاز می‌کنند.
شعار سال: چین اعلام کرد به گروهی از متخصصان سازمان جهانی بهداشت مجوز داده است تا روز‌های آینده برای تحقیق درباره منشا شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر کنند.

کمیسیون ملی بهداشت چین روز سه شنبه اعلام کرد این متخصصان روز پنجشنبه هفته جاری به این کشور سفر کرده و با همتایان چینی خود دیدار و گفتگو می‌کنند.پیش از این، چین بنا دلایلی از جمله آماده نبودن ویزا و نامشخص بودن برنامه این گروه، به آنان مجوز نداده بود.

همزمان سازمان بهداشت جهانی هم تایید کرد که گروه متخصصان بین المللی از ۱۴ ژانویه /۲۵ دی/ کار خود را در چین آغاز می‌کنند.در این گروه متخصصانی از روسیه، استرالیا، دانمارک، آلمان، کنیا، ژاپن، هلند، قطر، سودان، انگلستان، ایالات متحده، آمریکا و ویتنام در کنار متخصصان چینی فعالیت خواهند کرد.

چین پیش از این اعلام کرده بود اگرچه نخستین مورد شیوع کرونا در ووهان واقع در مرکز این کشور شناسایی شده است، اما این دلیل نمی‌شود که چین منشا شیوع این بیماری باشد.

در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۸ نخستین مرگ ناشی از کرونا در ووهان ثبت شد. این بیماری همه‌گیر تا کنون تقریبا دو میلیون نفر را به کام مرگ کشانده و ده‌ها میلیون نفر را هم در سراسر جهان مبتلا کرده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار:۲۳دی ۱۳۹۹، کد خبر: entekhab.ir، ۵۹۵۶۴۱
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
چيني ها بالخره با پنهان كاري كه در زمينه ويروس كرونا از ابتدا تا الان كردن وا دادن و دارن بازرسين رو وارد كشورشون ميكنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
چيني ها بعد از اينكه گند هاي خودشون رو در زمينه ويروس كرونا پوشوندن تازه اجازه بازرسي ميدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
منشا كرونا در ايران از همون چين بوده و هواپيمايي ماهان كه ما هيچ وقت نمي بخشيم شون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین