پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۴۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
چین از ورود دو تن از اعضای تیم بهداشت جهانی که در مورد منشأ ویروس کرونا تحقیق میکنند ممانعت به عمل آورد. آزمایشات ثابت کرده است این دوعضو تیم بهداشت جهانی حامل آنتی بادی ویروس کرونا هستند.

  شعار سال:به نقل از آرتی عربی، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات چینی پس از آنکه آزمایشات آنتی بادی دو تن از دانشمندان این تیم تأیید شد، آنها را از سوار شدن به هواپیما به مقصد ووهان چین بازداشتند.
 
ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در یک گزارش مطبوعاتی گفت که الزامات مربوط به کنترل این ویروس دقیقاً اجرا خواهد شد .
 
در همین راستا سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت که دو دانشمند هیئت عازم به ووهان هنوز در سنگاپور هستند و آزمایشات کویید ۱۹ را به اتمام می رسانند، در حالی که باقی اعضای این تیم بین المللی که متشکل از ۱۳ دانشمند هستند وارد ووهان شده اند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 25 دی 1399  ، کدخبر: 1080811، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
همین رفتارهای چین باعث میشه که ایرانی و جهان برای ساخت ویروس کرونا بهش شک کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
چینی ها دارن با نهایت توان به جهان میگن که ما این ویروس رو ساختیم بعد جهان میگه نه بابا طبیعی بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین